خودروهای مشتریان بر اساس استانداردهای زیست‌محیطی مصوب تحویل می‌شود


شرکت ایران‌خودرو در پاسخ به نامه سازمان حفاظت محیط زیست، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ ایران‌خودرو محصولات تولیدی خود را بر اساس جدول زمان‌بندی که سازمان‌های ذی‌ربط تعیین نموده‌اند، ارتقاء خواهد داد و بر حسب تکالیف قانونی، محصولات یورو ۵ یا هر استاندارد دیگری تولید و عرضه خواهد کرد.

به گزارش سادس و به نقل از  ایکو پرس، در این اطلاعیه آمده است: در تمام سنوات گذشته نیز به هنگام پیش‌فروش خودرو، مشخصات محصول فعلی به مشتری ارائه می‌شود اما در زمان تحویل، تمامی استانداردهای مصوب ملی از نظر آلایندگی و زیست‌محیطی در محصولات تولیدی این خودروساز لحاظ شده است. اصولا بدون رعایت تمامی استانداردها،‌ مجوز شماره‌گذاری از سوی سازمان ملی استاندارد و راهور ناجا صادر نمی‌شود.

به گزارش سادس، سازمان حفاظت محیط زیست در نامه‌ای به مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو، توقف پیش فروش ۴ خودروی این شرکت را خواستار شده است.

سازمان حفاظت محیط زیست در واکنش به پیش‌فروش چهار محصول یورو ۴ نامه‌ای خطاب به مدیرعامل شرکت ایران خودرو ارسال و تاکید کرده است که در صورت پیش‌فروش این خودروها، سازمان حفاظت محیط زیست پیگیری قانونی را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *