کودک‌آنلاین رویدادی برای تبدیل ایده‌ها به کسب‌وکارهای سودآور


دبیر جشنواره کودک‌آنلاین گفت: کودک‌آنلاین رویدادی است برای تبدیل ایده‌ها به کسب‌وکارهایی که سودآور هستند و هم جامعه جوانان و هم تولیدکنندگان از آن سود می‌برند.

به گزارش سادس، آیین اختتامیه جشنواره کودک‌آنلاین عصر شنبه(23 آذر) با حضور محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات-، سورنا ستاری -معاون علمی رییس جمهور- ستار هاشمی -معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات- و سیدجمال هادیان -دبیر جشنواره کودک‌آنلاین- در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار شد. در این برنامه همچنین مرضیه برومند به عنوان رییس هیات داوران بخش فیلم، حبیب ایل‌بیگی رییس هیات داوران بخش وب‌سری و ایرج طهماسب از اعضای هیات داوران حضور داشتند.

سیدجمال هادیان در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های جشنواره کودک‌آنلاین بیان کرد: در روزگاری که بسیاری از ‌پروژه‌های اقتصادی و فرهنگی به دلایلی از جمله ضعف مدیریت و کمبود منابع، نیمه‌تمام یا ناتمام می‌مانند، این جشنواره با کمترین هزینه، با بالاترین سرعت و بهترین بهره‌وری به نتیجه رسید. ما در این جشنواره از هر نوع کار تبلیغاتی و سیاسی پرهیز کردیم.

وی ادامه داد: دغدغه ایده‌پردازی جشنواره کودک‌آنلاین، تولید محتوا برای کودکان بود، این جشنواره به‌جای این‌که سفارشی و کوششی باشد، با ایده‌ای خلاقانه و جوششی پدید آمده است و کودکان و نوجوانان سلیقه خود را به ما تکلیف کردند و به همین دلیل آثار این جشنواره متفاوت است. البته این رویداد فراتر از جشنواره است و مانند رودهای هزار شاخه‌ای از دامنه جوانان سرچشمه گرفته و به دریا خواهد ریخت.

رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات با بیان این‌که وزیر ارتباطات صاحب این ایده بود و همیشه در این راه از ما حمایت کرده است، گفت: کودک‌آنلاین رویدادی است برای تبدیل ایده‌ها به کسب‌وکارهایی که سودآور هستند و هم جامعه جوانان و هم تولیدکنندگان از آن سود می‌برند. اکنون جریان و طرز تفکری ایجاد شده که قابل انسداد نیست.

هادیان با بیان این‌که این کسب و کار از جنبه‌های مختلف سودآور است و منفعت آن به تمام جوانان و نوجوانان می‌رسد، خاطرنشان کرد: به همین دلیل از تمامی نهادهای حاکمیتی، دولتی و بخش خصوصی که به تولید محتوا علاقه دارند دعوت می‌کنیم که به کودک‌آنلاین وارد شوند، کمااین‌که همین حالا هم وارد شده‌اند و اپلیکیشن‌های ویژه کودک را تولید کرده‌اند.

ادامه دارد….

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *