صادقی: رادوشوویچ یک توپ استثنایی گرفت/ بمانم، سایپا را تغییر می‌دهم


ابراهیم صادقی

سرمربی سایپا از نمایش شاگردانش مقابل پرسپولیس انتقاد کرد.

به گزارش سادس، ابراهیم صادقی در نشست خبری بعداز شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم همه راه‌های نفوذ پرسپولیس را بستیم به غیر از اینکه توپ از دست دروازه‌بان ما در رفت. ما در سه بازی اخیر خیلی خوب بودیم اما اشتباهات فردی داشتیم.

وی ادامه داد: دروازه‌بان پرسپولیس گل صد درصدی را گرفت. ما بعد از گل خوردن مجددا بر بازی مسلط بودیم و سوار بازی بودیم. ضربه سر بازیکن ما را رادوشوویچ به صورت استثنایی گرفت. تیم ما واقعا به تغییر نیاز دارد.

سرمربی سایپا تاکید کرد: اگر من باشم، تیمم تغییر خواهد کرد. تیم ما الان باتجربه شده و نمی‌توانیم بگوییم جوان هستیم و بر باخت‌ها چشم پوشی کنیم. باید کیفیت تیم بهتر شود. اشتباهات فردی باعث شد در دیدارهایی که باید برنده می‌شدیم. شکست بخوریم.

وی درباره اینکه آیا فشاری روی او وجود دارد اظهار کرد: حق طبیعی مسئولان است که تصمیم گیری کنند. این ایده من بود که بازیکن جوان بیاوریم و به سمت نسل جدید برویم و تیم گرانی را نبندیم. آن‌ها خیلی هم از من حمایت کردند و ممنون هستم. ما الان فوتبال خوبی بازی می‌کنیم اما اگر در ادامه کار هم من حضور داشته باشم، چهار، پنج بازیکن جذب می‌کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *