تارتار: چیزی نمانده بود رکورد شکست‌ناپذیری ما شکسته شود


مهدی تارتار

سادس/بوشهر سرمربی نفت مسجد سلیمان می گوید چیزی نمانده بود که رکورد شکست ناپذیری ما شکسته شود که به لطف خدا توپ آخر با ضربه سر بسیار زیبای عماد میرجوان به گل تبدیل شد…

به گزارش سادس، مهدی تارتار در کنفرانس خبری بعد از دیدار با تیم پارس جنوبی جم گفت: سعی کردیم به گل برسیم و خداراشکر تغییرات جواب داد ولی خیلی دیر. چیزی نمانده بود که رکورد شکست ناپذیری ما شکسته شود که خدا عنایت کرد و توپ آخر با ضربه سر بسیار زیبای عماد میرجوان به گل تبدیل شد و توانستیم این روند را کماکان ادامه دهیم.

وی ادامه داد: فکر می کنم در مجموع نتیجه تساوی در برابر پارس جنوبی جم عادلانه است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: الحمدلله تا امروز و تا اینجای کار توانسته ایم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم ولی با توجه به اینکه این سه تیم نفتی هواداران پرشور و محرومی دارند امیدوارم که مسئولین عنایت ویژه داشته باشند.

تارتار خاطرنشان کرد: البته شنیده ایم که وزیر محترم دستوراتی برای حل مشکلات این سه تیم داده است، امید داریم که سریع تر انجام شود. اقدامات به موقع باشد تا این سه تیم دچار مشکل نشوند.

وی افزود: امیدوارم تیم پارس جنوبی جم حمایت شود و بتواند سال های سال در لیگ بماند. همچنین خوشحالم که مشکل هتل اینجا حل شد و همه تیم ها می توانند در شهر جم اسکان یافته و در کنفرانس ها و بازی ها شرکت کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *