دستگیری ۱۸۰ لیدر اغتشاشات/ شناسایی و دستگیری اشرار ادامه دارد

به گزارش سادس، سردار ایوب سلیمانی در حاشیه تجلیل از مدافعان امنیت در جریان اغتشاشات اخیر، اظهارداشت: بحمداله در حال حاضر، در سراسر کشور امنیت و آرامش کامل و مطلوبی حاکم است و هیچ پدیده ناامنی متأثر از اغتشاشات اشرار را در سطح کشور نداریم.

وی افزود: همه شاهد بودیم که بحمداله یک بار دیگر با هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب، صبر و بصیرت مردم انقلابی، هوشمند و شامه بسیار قوی آنها در دشمن شناسی، فتنه اشرار کور و ناکام ماند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به آمادگی کامل نیروهای انتظامی و امنیتی به ویژه سبزپوشان ناجا در مواجهه با تحرکات اشرار، خاطر نشان کرد: توطئه برنامه ریزی شده و با ضرب آهنگ و تاکتیک های جدید دشمن و اشرار به قصد تخریب و بالابردن هزینه ها همراه با حمله به مراکز انتظامی، خدماتی و … شکل گرفته بود که این توطئه و فتنه در کوتاه ترین زمان و با هزینه های حداقلی جمع شد و غائله را پایان دادیم.

وی خاطر نشان کرد: هر چند متأسفانه در جریان حوادث هفته گذشته خساراتی به کشور و صدماتی به برخی افراد وارد شد  دشمن قصد داشت کشور را به آشوب بکشاند اما نه تنها موفق نشد بلکه باید بگویم فرزندان این ملت در نیروهای مسلح با ایثار و بهره گیری از ظرفیت های موجود توانستند دشمنان نظام و اسلام را منکوب و سرکوب کنند و به یکی از خشونت بارترین شرارت های توطئه افکنان بعد از انقلاب پایان دهند.

سردار سلیمانی اضافه کرد: جا دارد به نوبه خودم و همه همکارانم در اینجا در مقابل ملت فهیم و بابصیرت سرتعظیم فرود آورم و از اقداماتشان در محکومیت تحرک اشرار قدردانی می کنم، قطعا مردم مشکلاتی دارند که باید از مسیر قانونی و با عزم و اراده مسئولان در جهت حل مشکلات گام برداریم.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: مردم ما به موقع، خیلی زود و دقیق، پیرو فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری، صف و خط خود را از اشرار جدا کردند.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود درباره دستگیری لیدرهای اغتشاشات در جریان حوادث اخیر، خاطر نشان کرد: با قاطعیت و بر مبنای مستندات باید بگویم که شرارت ها و پدیده هفته گذشته کاملا برنامه ریزی و سازمان یافته بود البته دشمنان پیش از این هم در صدد بهره برداری از هر فرصتی برای ضربه به کشور بودند و با اجرای طرح سهمیه بندی بنزین از شرایط و فضای موجود برای رسیدن به اهداف خود با تاکتیک های تعریف شده به دنبال  بهره برداری و سوء استفاده بودند.

وی اضافه کرد: ما با اشراف مناسب ، عدم غافلگیری و حضور به موقع در صحنه عمده سران و محرکان اصلی این جریانات را شناسایی و دستگیر کردیم.

سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: این سران و محرکان اصلی آشوب ها به دنبال آتش زدن و تخریب اموال عمومی و مردمی بودند و نقش جدی در تحرکات داشتند شناسایی و دستگیری این افراد آغاز و همچنان ادامه دارد.

سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: با وجود تصاویر، مستندات و … توانستیم سرانگشتان اصلی این شرارت ها را به خوبی شناسایی و دستگیر کنیم به طوری که ۱۸۰ نفر از لیدرهای اصلی اغتشاشات دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

براساس گزارش سایت پلیس، جانشین فرمانده ناجا یادآور شد: این ۱۸۰ نفر از لیدرهای اغتشاشات و آشوب ها و سایر سران اشرار ( دستگیرشده ) وابستگی به دشمن و عضویت در سازمان های ضدانقلاب دارند که در صحنه اقداماتی در جهت تخریب اماکن، ایجاد آتش سوزی، فعالیت مسلحانه در صحنه ، تیراندازی به مردم، برهم زدن نظم و امنیت و … داشتند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *