لزوم تعیین محلی برای اعتراضات توسط نمایندگان مجلس

زهرا نژاد بهرام در گفت‌وگو با سادس، گفت: پس از گران شدن بنزین اعتراضاتی از سوی برخی مردم در شهرهای بزرگ و کوچک به وجود آمد که با توجه به محترم بودن حق اعتراض از سوی شهروندان نسبت به موارد تخلف، لازم است تا طرح ارائه شده از سوی دولت بار دیگر مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: امروزه برای تفکیک وقایع دور از انتظار نسبت به  تخریب اموال عمومی و خصوصی و حتی خسارت بدنی و جراحت به برخی شهروندان لازم است طرح دولت مورد توجه قرار گیرد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این خصوص راهکارهای حقوقی مبتنی بر قانون اساسی را طراحی کنند.

وی با بیان این‌که در گذشته شورای شهر «خیابان مردم» در مقابل مجلس شورای اسلامی را برای بیان اعتراضات پیشنهاد داده بود اما متاسفانه با عدم پذیرش روبرو شد، ادامه داد: یادآور می‌شوم فارغ از انتقاداتی که به فرآیند اقدام در خصوص افزایش نرخ بنزین وجود دارد، لازم است از سوی مدیریت شهری توجه جدی نسبت به حمل و نقل عمومی شود.

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران با بیان این که تبیین راهکار اقدام به اعتراض احتمالی باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: از دولت می‌خواهیم نسبت به مدارا با معترضین و جلوگیری از بروز هرگونه خشونت در برابر آنها مساعدت کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *