الگوی وارونه اعتراضات به سبک چینی ها

سرویس سیاسی سادس – امیرحسین بی آزار: افزایش ناگهانی قیمت حامل های سوخت، نحوه اطلاع رسانی دولت و سه برابر شدن قیمت بنزین آزاد،  جامعه را دچار شوک کرد. با توجه به فشارهای اقتصادی زیاد به مردم حاصل از تحریم ها و ضعف های مدیریتی دولت که معیشت مردم را هدف قرار داده است اعتراض مسالمت آمیز مردم نسبت به این اقدام محتمل به نظر می رسید.

 در اولین پیشنهاد جهت اعتراض های مسالمت آمیز در شبکه های اجتماعی با دست به دست شدن تصاویری از یک ترافیک شهری در چین اعلام شد که مردم در اعتراض به افزایش حامل های انرژی در چین ماشین های خود را رها کرده و به پای پیاده به مقاصد خود رفته اند جدا از این که بعد از چند روز این خبر تکذیب شد اما اعتراض مدل چینی به عنوان الگو مردم برای یک اعتراض مسالمت آمیز انتخاب شد و در شبکه های اجتماعی اعلام شد که مردم در برخی از نقاط در ساعت 10 صبح اقدام به خاموش کردن ماشین خود در معابر اصلی کنند. بازهم این برنامه ریزی اعتراض آمیز جدا از مخاطرات آن برای مردم دستاویز یک عده اوباش هماهنگ شد و جرقه اعتراض مسالمت آمیز مردم با شرارت های این افراد منجر به خسارت به اموال عمومی و اموال شخصی مردم شد.

موج اعتراضات با هماهنگی لیدرهای جریان نفاق طی روز گذشته برخی از مناطق پایتخت و شهرهای کشور را دچار التهاب کرد که خسارت های غیر قابل جبرانی برای مردم پیش آورد جدا از اعتراض به نحوه اعلام و روش اجرایی دولت در مصوبه افزایش قیمت نفت متاسفانه اعتراض های مسالمات آمیز مردم در انتقاد به این مصوبه و نگرانی از تورم فزاینده از مسیر خود خارج شد.

متاسفانه در پس این شرارت ها خواسته های به حق مردم فراموش می شود و ایجاد نا امنی توسط  این مفاسد هیچ مشکلی را حل نمیکند جز اینکه علاوه‌ی بر هر مشکلی که هست، امنیت جامعه را به مخاطره می اندازد. ناامنی بزرگ‌ترین مصیبت برای هر کشور است، که ارمغان شرارت های منافقین در پس پرده اعتراضات است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *