گزینه مردم برای انتخابات آتی مجلس، تشکیل یک پارلمان استکبار ستیز است

امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد مجلس در گفت‌‌وگو با ” سادس” اظهار داشت: با توجه به اینکه روز 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است حضور گسترده مردم ظلم ستیز و استکباز ستیز ما در این تجمع انقلابی و برگزاری این راهپیمایی عظیم در بیش از 1000 شهرستان به معنی این است که آمریکا هیچ جایگاهی در بین ملت ایران ندارد و مردم ما الگوی بسیار خوبی برای استکبار ستیزی شده اند.

وی گفت: استکبار ستیزی عملگرایانه و آرمانگرایانه مردم ما سیلی محکمی به آمریکا زده است و جایگاه نظام سلطه را در کل جهان خصوصا منطقه غرب آسیا از بین برده است و مردم ما همواره با اقدامات حماسی خود در مبارزه با خوی استعمار گرایانه سردمداران نظام سلطه، آمریکا رو خوار و ذلیل کرده اند.

این نماینده مجلس در ادامه افزود: گزینه مردم برای انتخابات آتی مجلس، تشکیل یک پارلمان استکبار ستیز است که قدرت و عزت مردم را حفظ کند؛ مجلس پویا و خلاقی که درصدد رفع مشکلات اقتصادی و حل موضوع معیشت مردم باشد چرا که دشمن برای از بین بردن آرمان های انقلاب از راه فشار اقتصادی و اعمال تحریم ها وارد شده است.

خجسته در پایان گفت: مجلس آینده باید اقتصاد و معیشت را در سرلوحه کار خود قرار دهد و با رفع موانع قانونی برای رشد اقتصادی سیلی محکم دیگری به نمایندگی از مردم به آمریکا بزند؛ این امر در سایه تشکیل یک مجلس استکبار ستیز و غیر وابسته محقق خواهد شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *