اعلام محدودیت‌های ترافیکی ۳۱ شهریور در شیراز


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به واسطه برگزاری رژه در روز ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس در شیراز خبر داد.

به گزارش سادس منطقه فارس سرهنگ مصطفی عباسی شنبه ۳۰ شهریور در جمع خبرنگاران، با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: با توجه به برگزاری رژه آغاز هفته دفاع مقدس و حضور گسترده مردم در این برنامه، اقدامات ترافیکی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فارس از شهروندان خواست تا در هنگام اجرای مراسم و تا پایان آن از آوردن وسایل نقلیه شخصی (سواری، موتور سیکلت ) اکیدا خودداری کنند.

عباسی با بیان اینکه شهروندانی که بنا به ضرورت معلولیت جسمی، جانبازی مجبور به استفاده از وسایل نقلیه شخصی هستند، وسایل نقلیه خود را در پارکینگ‌های عمومی اطراف اجرای مراسم پارک کنند، از شهروندان خواست تا از پارک و رها کردن وسایل نقلیه در معابر منتهی به اجرای مراسم بنا به اهمیت مسایل ترافیکی و امنیتی جدا  خودداری کنند در غیر این صورت وسایل نقلیه به پارکینگ انتقال داده می‌شود.

او ادامه داد: پلیس راهنمای شهروندان است و مردم با اطاعت پذیری و توجه به فرمان پلیس، ایمن و سریع به مقصد مورد نظر خواهند رسید.

رئیس پلیس راهور فارس گفت: شهروندان توجه کنند که موتورسیکلت یک وسیله نقلیه موتوری محسوب می‌شود و راکبان موتور موظف به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی بوده و به توصیه‌های ابلاغی توجه ویژه کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *