بگوویچ: مربی ترسویی نیستم/ نه از تراکتور می‌ترسم و نه از بارسا!


image.png

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان می‌گوید تیمش در دیدار فردا برابر تراکتور به دنبال بازی هجومی است و ترسو بازی نخواهد کرد.

به گزارش سادس، وینگو بگوویچ سرمربی گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتور در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: خوشحالم که برابر تراکتور بازی می کنیم زیرا که تیم بزرگ و قابل احترامی است و با بازیکنان آذربایجانی بزرگی مثل علی دایی کار کردم.

وی افزود: آذربایجان استان فوتبال‌خیزی است و ۵ بازیکن من مثل بایرامی نیز از این دو استان آذربایجان هستند و خوشحالم با آن‌ها کار می کنم. من ۸ سال در لیگ برتر مربیگری کردم و گذشته‌ها مهم نیست.تراکتور تیم بزرگی است که مربی خوبی هم دارد. من مربی ترسویی نیستم و حتی اگر مقابل بارسا هم بازی کنم، ترسو بازی نمی‌کنم و سعی می‌کنم با تاکتیک‌های هجومی کار کنم. اگر تراکتور تیم بهتری نسبت به ما است به آن‌ها تبریک می‌گویم اما ما برای کسب ۳ امتیاز به میدان خواهیم رفت و امیدوارم هر تیمی بهتر بازی می‌کند برنده بازی باشد. حریف ما تیم قوی است ولی ما از آن‌ها نمی ترسیم.

بگوویچ ادامه داد: از مدیران باشگاه تشکر می‌کنم که تمام نیازهای ما برای حضور در لیگ برتر را فراهم می‌کنند. ما تجربه لیگ برتر نداریم اما مهم‌ترین هدف ما، ماندن در لیگ برتر است. اگر خوب بازی کنیم به این هدف می‌رسیم. همیشه هدف من این بوده که نسبت به قبل، بهتر و بهتر بازی کنم. البته باشگاه هم باید به حمایت‌های خود ادامه دهد و امکانات بیشتری را در اختیار ما بگذارد. اگر همین‌گونه جلو برویم، سیرجان هم به یکی از استان‌ها مهم فوتبالی تبدیل می‌شود.

سرمربی گل گهر گفت: وقتی شنیدم که قرار است این دیدار بدون تماشاگر باشد ناراحت شدم زیرا همه ما فوتبال را برای هوادار بازی خواهیم کرد. خوشحالم که فردا برابر هواداران تراکتور بازی‌ خواهیم کرد و این برایم مهم نبود که غیبت هواداران تراکتور می‌تواند به نفع تیم من باشد. از کسانی که محرومیت هواداران تراکتور را بخشیدند صمیمانه تشکر می‌کنم. دنیزلی هم مربی بزرگ و باتجربه‌ای است و با مدافعان خوبی که دارد باعث شده تا تیمش هنوز گلی را دریافت نکند اما برای بازی فردا برنامه‌هایی داریم تا روزنه‌ای را برای رسیدن به دروازه این تیم پیدا کنیم.

بگوویچ درباره تیمی که شایسته قهرمانی در این فصل لیگ برتر است گفت: راحت نیست که درباره قهرمانی صحبت کرد اما تیم‌هایی مثل تراکتور، شهرخودرو، پرسپولیس و سپاهان شانس بالایی برای قهرمانی دارند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *