برخواه: برای قهرمانی جهان به تایلند می رویم


محمد حسین برخواه

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: ما برای کسب عنوان قهرمانی جهان به تایلند می رویم و گرفتن مدال در اوزان المپیکی و غیر المپیکی برای من فرقی ندارد و هر دو ارزشمند است.

به گزارش سادس، نشست خبری محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری در محل فدراسیون برگزار شد. برخواه در ابتدای صحبت های خود بیان کرد: ما یک دوره سه ماه و نیمه را پشت سر گذاشتیم. بعد از مسابقات قهرمانی آسیا از اواسط خرداد اردوها را برای قهرمانی جهان شروع کردیم. وضعیت تیم نسبتا خوب است. نفراتی که در این مدت از تیم جدا شدند شایسته بودند و به رکوردهایی خوبی رسیده بودند اما ما مجبور بودیم نفراتی که رکوردهای بالاتری داشتند را حفظ کنیم. امیدوارم پیام آور شادی برای مردم در قهرمانی جهان باشیم.

 برخواه در مورد شانس ایران برای کسب مدال در سه وزن المپیکی 96، 109 و فوق سنگین تصریح کرد: از نظر من بین اوزان المپیکی و غیر المپیکی تفاوتی نیست و هر دو برای من ارزشمند هستند.  نباید فکر کنیم مدال در وزن المپیک ارزش و اهمیت بالاتری دارد. در وزن 96، 109 و فوق سنگین پنج شرکت کننده داریم. علی هاشمی به دلیل آسیب دیدگی اردوها را به طور کامل نبود اما الان شرایط خوبی دارد. علی داودی هم یکی از شانس های کسب مدال است.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که چقدر جای امیدواری برای کسب مقام تیمی وجود دارد، گفت: در این تیم چهار نفر برای اولین بار راهی مسابقات قهرمانی جهان می‌شوند. چهار نفر دیگر برای دومین بار به جهانی می روند از این رو  شاید تیم کم تجربه باشد اما امید داریم که عنوان قهرمانی را کسب کنیم و چین را شکست دهیم.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *