مربی نساجی: مجبوریم برای موفقیت تیم‌ملی، با آن همکاری کنیم


هفته دوم لیگ برتر فوتبال - دیدار تیم های نساجی و پیکان

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران از مشخص نبودن برنامه لیگ تا پایان نیم‌فصل انتقاد کرد.

به گزارش سادس، رضا مهاجری، سرمربی نساجی به دلیل اخراج در دیدار تیمش برابر پیکان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر سایپا در هفته سوم، حاضر نشد و حسن بادامکی، دستیار او در این نشست حضور یافت. بادامکی در این نشست خبری گفت: سعی کردیم در تعطیلات، بازیکنان از شرایط بازی خارج نشوند و دو دیدار دوستانه برگزار کردیم. البته ما مجبوریم برای موفقیت تیم ملی، با آن همکاری کنیم.

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: بازیکنان ما با تمام وجود کار می‌کنند و در دیدار فردا بازی هجومی ارائه خواهیم داد. مالکیت تیم هم تمام تلاش خود را کرده است تا حداقل‌ها را برای تیم فراهم کند.

بادامکی درباره صادر شدن کارت بازی بازیکنان تیمش گفت: تنها دو، سه بازیکن مانند مهرداد کفشگری و محمد قاضی کارت بازی ندارند و قرار است تا پایان ساعت اداری امروز پیگیری‌ها انجام شود و کارت بازی این بازیکنان هم صادر شود.

وی درباره برنامه ادامه بازی‌های لیگ گفت: پس از جلسه مربیان با ویلموتس قرار بود ۴۸ ساعته برنامه بازی‌ها حداقل تا نیم‌فصل داده شود و قول‌هایی هم توسط تاج و فتاحی داده شد اما هیچ اتفاقی نیفتد. امیدوارم این مشکلات زودتر حل شود و بازی‌ها به نحو احسن برگزار شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *