مدافع تیم ملی امید: مربی هم نداشتیم، نباید ۴ گل می‌خوردیم!


تیم ملی امید

مدافع تیم ملی امید از شکست ۴ گله این تیم برابر ازبکستان ابراز نارضایتی کرد. او معتقد است شاگردان مجیدی روز به روز برای رفتن به المپیک بهتر می‌شوند.

محمد آقاجانپور، مدافع تیم فوتبال شهر خودرو و تیم ملی امید در گفت‌وگو با سادس درباره شرایط این تیم گفت: تیم شرایط خوبی داشت اما به علت حضور بازیکنان جدید کمی ناهماهنگ بودیم. در دیدار دوستانه برابر ازبکستان می توانستیم حتی پیروز شویم اما سه موقعیت خوب ما در نیمه اول گل نشد و داور هم یک پنالتی ۱۰۰ درصد را برای ما نگرفت.

وی درباره نتایج ناامیدکننده تیم ملی با فرهاد مجیدی و کسب دو تساوی و دو باخت در دیدارهای دوستانه گفت: من فکر می‌کنم اگر مربی هم در دیدار با ازبکستان روی نیمکت نمی‌نشست، از ازبکستان ۴ گل نمی خوردیم، این تیم پر از بازیکنان لیگ برتری است. من نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد اما در مصاحبه‌هایی دیدم که گفته شد این لیست اعزامی به ازبکستان لیست سرمربی نبوده است؛ آیا بهتر از این بازیکنان در ررده امید داریم؟ همه بازیکنان لیگ برتری هستند و در تیم‌های‌شان بازی می‌کنند. به نظر من این حرف درست نبود.

مدافع تیم ملی امید درباره امکاناتی که فدراسیون در اختیار او و هم‌تیمی‌هایش گذاشته است گفت: اهمیت تیم ملی امید برای صعود به المپیک کمتر از تیم بزرگسالان نیست. فدراسیون هم تمام تلاشش را برای فراهم کردن همه امکانات برای تیم ملی امید انجام داده است. دو دیدار دوستانه برابر ازبکستان، استفاده از کمپ تیم ملی و توپ‌هایی بهتر از توپ های لیگ برتری برای‌مان فراهم کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

او در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از صعود تیم ملی به المپیک گفت: به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست. ما دوست داریم صعود کنیم و در این راستا تلاش‌مان را می‌کنیم اما هم باید هماهنگ‌تر شویم و هم باید همه اعضا تیم بخواهند که این اتفاق بیفتد. این تیم، امید فوتبال این مملکت است و باید با حمایت ۱۰۰ درصدی مردم راهی تایلند شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *