سرمربی فوتسال بانوان شهروند ساری: گفتند در بازی برگشت با کتک از شما پذیرایی می‌کنیم!


هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان - دیدار تیم‌های نامی‌نو اصفهان و دریژنو فرخ شهر

سرمربی و سرپرست تیم فوتسال شهروند ساری درگیری مردان در جریان بازی این تیم با دریژنو فرخ شهر را تکذیب کردند.

به گزارش سادس،  تیم فوتسال بانوان دریژنو فرخ شهر مدعی است که در جریان بازی این تیم با شهروند ساری در هفته چهارم لیگ هواداران مرد ساری با هیئت مدیره باشگاه دریژنو درگیر شدند و کار به زد و خورد کشیده است اما سرمربی و سرپرست تیم ساری این موضوع را تکذیب کردند.

فائزه جعفرزاده سرمربی تیم دریژنو در این مورد به سادس گفت: مشغول دیدن بازی و مربیگری بودم و ندیدم دعوایی رخ بدهد حتی فیلم بازی هم موجود است و نشان می‌دهد که هیچ درگیری وجود نداشته است.

او در ادامه بیان کرد: روی نیمکت ما همه چیز آرام بود، شاید حریف در نیمکت‌شان مشکلی داشتند. همه این تیم را می شناسند که چقدر حاشیه دارد حتی به ما گفتند بازی برگشت با کتک از شما پذیرایی می کنیم، بالاخره که شما پای‌تان به شهر ما می‌رسد!

جعفرزاده  در پاسخ به این سوال که چرا در سالن مسابقه آقایان حضور داشتند؟ گفت: آنها تماشاگر نبودند بلکه یک نفرشان مربی تیم ما بود که از طرف فدراسیون فوتبال آی دی کارت دارد و می‌تواند در سالن مسابقه حضور داشته باشد. همچنین راننده آمبولانس و دو مرد از باشگاه ما که سالن را برای بازی بعد از ظهر تیم مردان آماده می‌کردند هم در سالن حضور داشتند.

نیلوفر ابراهیمی، سرپرست این تیم هم به سادس گفت: وقوع درگیری را تکذیب می کنم. بازی در آرامش کامل برگزار شد. هیچ مستنداتی هم از درگیری وجود ندارد. اگر درگیری بوده نماینده فدراسیون باید بازی را متوقف می‌کرد که چنین چیزی نبود.

او در ادامه افزود: یکی از آقایان همراه تیم دریژنو به داور توهین کرد و مدیر رسانه‌ای تیم ما به او تذکر داد که توهین نکند اما آن آقا باز هم فحاشی کرد و همین باعث شد تا بحثی بین آنها به وجود بیاید اما درگیری اتفاق نیفتاد.

سرپرست تیم شهروند ساری در پاسخ به این سوال که چرا نیروی انتظامی در سالن نبوده؟ گفت: از آنجایی که نیروی انتظامی مرد بودند از دقیقه یک بازی بیرون سالن حضور داشتند اما وقتی نماینده فدراسیون خواستار حضور آنها در سالن شد، دقیقه ۱۲ نیمه اول نیروی انتظامی را به داخل سالن آوردیم.

انتهای پیام  

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *