ورود آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد به مدارس شمیرانات


فرماندار شهرستان شمیرانات با اشاره به حضور اعضای ستادمبارزه با مواد مخدر شمیرانات درمدارس این شهرستان از ارائه اموزش‌های پیشگیری از اعتیاد به دانش‌آموزان شمیرانات خبر داد.

سیاوش شهریور در گفت و گو با سادس، گفت: در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان مقرر شد با توجه به اهمیت نقش پیشگیری در مقابله با آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد ، موضوع ارائه آموزش به دانش‌آموزان در این زمینه به شکلی جدی پیگیری شود و در همین راستا اعضا موظف شدن هر هفته یک نفر در یک مدرس حاضر و آموزش‌های لازم را به دانش‌آموزان ارائه کنند.

وی افزود: این آموزش‌ها می تواند آگاهی دانش‌آموزان درباره این بلای خانمان سوز را افزایش دهد و آنها را در برابر گرفتار شدن به این آسیب اجتماعی مقاوم و ایمن کند و نقش بسزایی در آینده خواهند داشت.

شهریور این را هم گفت: در این مسیر باید آموزش اولیای دانش آموزان نیز در دستور کار باشد و آگاهی های لازم به همراه هشدارها به آنها داده شود لذا تصمیم گرفته شد که در حوزه مقابله با اعتیاد ارایه این آموزش‌ها توسط اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر در مدارس سطح شهرستان آغاز شود. قطعا باید از هر فرصتی و هر اجتماعی استفاده کرد و اقشار مختلف جامعه را در برابر آسیب‌های اجتماعی آگاه کرد.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *