مهرداد محمدی: رابطه من و میلاد فراتر از رابطه برادرانه است/ در پرتغال احساس خوبی دارم


مهرداد محمدی

بازیکن تیم آوس و برادر میلاد محمدی تاکید کرد در پرتغال شرایط خوبی دارد و توانسته در این تیم احساس خوب و خوشی داشته باشد.

به گزارش سادس و به نقل از آبولا، مهرداد محمدی، هافبک ایرانی در تیم آوس توانسته است عملکرد خوبی در این تیم ارائه کند. مهرداد هم‌چون میلاد در ایران یک چهره شناخته شده محسوب می شود. دوقلوهای تیم ملی فوتبال ایران بین هواداران محبوبیت بالایی دارند. میلاد البته ۳۰ بازی ملی در تیم ملی ایران دارد و به جام جهانی روسیه رفته است.

مهرداد و میلاد هر دو رابطه خیلی خوبی با هم دارند و عکس‌های دونفره زیادی در شبکه‌های اجتماعی کنار هم انداخته‌اند. آن‌ها در کنار هم بزرگ شدند و اکنون هر دو فوتبالیست‌های مطرحی هستند.

مهرداد محمدی در همین رابطه گفت: وقتی بچه بودیم من و میلاد خیلی با هم کشتی می‌گرفتیم و دعواهای کودکانه می‌کردیم. رابطه ما با هم خیلی خوب بود. ما بیش از برادر برای هم بودیم و هستیم. قبل از همین مصاحبه یک ساعت با او صحبت کردم. میلاد به من تبریک گفت که توانستم گلزنی کنم. من هم به او حضورش را در تیم خنت بلژیک تبریک گفتم.

او در ادامه اضافه کرد: زندگی در ایران آسان، زیبا و امن است. من کشورم را خیلی دوست دارم و مردم ایران هم فوتبال را دوست دارند. فوتبال ورزش اول مردم ایران است. الان هم در پرتغال احساس خیلی خوبی دارم. من عاشق طبیعت و رفتن به طبیعت هستم. مردم پرتغال خیلی مهمان‌نواز هستند و من هیچوقت احساس غریبه بودن و تنهایی در این کشور ندارم. در باشگاه خیلی خوبی بازی می کنم و شرایط خوبی دارم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *