یک طلا و ۲ برنز ووشوکاران جوان ایران در روز دوم قهرمانی آسیا


هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ - مسابقات ووشو

ووشوکاران جوان تیم ملی ایران در روز دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا به یک مدال طلا و دو برنز دیگر دست یافتند تا تعداد مدال‌های ایران به ۲ طلا و ۵ برنز افزایش یابد.

به گزارش سادس، رقابتهای روز دوم از دهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا از صبح امروز (دوشنبه) ۲۹ مرداد ماه ۱۳۹۸ به میزبانی کشور برونئی پیگیری شد که در پایان تیم ایران در مسابقات امروز توسط یونس شهرکی در ساندای نوجوانان به مدال طلا رسید و ۲ مدال برنز را نیز توسط شاهین بنی‌طالبی و منیره پناهی در بخش تالو به دست آورد تا مجموع مدال‌های ایران به دو طلا و پنج برنز برسد.

نتایج ووشوکاران ایران در مسابقات امروز:

تالوی دختران

منیره پناهی در فرم “جین‌شو” رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال با امتیاز ۹.۳۶ در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز را از آن خود کرد. “یی فی یانگ” از چین با ۹.۵۵ طلا گرفت و “لی ین شوهن” از سنگاپور با امتیاز ۹.۳۸ به مدال نقره رسید.

نازنین بازدار، فاطمه جزینی، ستایش تک فلاح و هستی صدیقی دیگر تالوکاران تیم دختران ایران بودند که امروز به اجرای فرم پرداخته و از کسب مدال بازماندند.

ساندای دختران

مهراسا عبداللهی در وزن ۵۶ کیلوگرم، در مبارزه نخست برابر حریف ویتنامی به پیروزی رسید تا در فینال این وزن مقابل حریف چینی قرار بگیرد.

تالوی پسران

شاهین بنی‌طالبی در فرم “نان‌چوان رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال با امتیاز ۹.۲۹ به مدال برنز رسید. “یو پی لی” از چین‌تایپه با امتیاز ۹.۳۴  طلا گرفت و “کای جی برایان” از مالزی با امتیاز ۹.۳۳ به مدال نقره دست یافت. این تالوکار ایران روز گذشته نیز در فرم “نن‌دائو” به نشان برنز رسیده بود.

اما طاها بدیعی، امیرعلی میلابی و پویا حاتمی دیگر تالوکاران تیم پسران ایران بودند که امروز به اجرای فرم پرداختند و از کسب مدال بازماندند.

ساندای پسران

یونس شهرکی در فینال وزن ۴۵ کیلوگرم نوجوانان برابر “بابولو موندا” از هند به برتری دست یافت و مدال طلا را از آن خود کرد تا دومین طلایی ایران در این رقابت‌ها شود. شهرکی روز گذشته نیز برابر “محمد هدایت” سانداکار اندونزی به برتری دست یافته بود. در این وزن نمایندگان اندونزی و ویتنام به مدال برنز مشترک رسیدند.

همچنین علی ظفری در وزن ۵۲ کیلوگرم ساندای جوانان مقابل “اومور زاکوف” از قرقیزستان به برتری دست یافت تا در نیمه نهایی حریف نماینده چین شود. ظفری روز گذشته حریفی از ماکائو را شکست داده بود.

در ادامه نیز مهدی اکبری در وزن ۵۶ کیلوگرم ساندای جوانان، “سون جائه مین” نماینده کره‌جنوبی دارنده مدال طلای جوانان جهان در سال ۲۰۱۸ را شکست داد و به نیمه نهایی رسید تا به مصاف هند برود.

اسامی مدال آوران تیم ایران تا پایان روز دوم این رقابت‌ها به شرح زیر است:

*مدال‌های طلا
سهیل موسوی و یونس شهرکی

*مدال‌های برنز
شاهین بنی‌طالبی (۲ مدال)، تیم دوئلین دختران (فاطمه جزینی و منیره پناهی)، نازنین بازدار و منیره پناهی

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *