وزیر سکوت نمی‌کرد، شاید کاندیداهای وزنه‌برداری شکایت نمی‌کردند


انتخابات فدراسیون وزنه برداری

کاندیدای انتخابات وزنه برداری گفت: در انتظار اعلام زمان رسیدگی به پرونده شکایت‌مان هستیم و اگر وزیر به ما پاسخ می‌داد و سکوت نمی‌شد شاید به دیوان عدالت اداری شکایت نمی‌کردیم.

به گزارش سادس، انتخابات فدراسیون وزنه برداری ۱۶ تیر برگزار شد و علی مرادی به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد. وزیر ورزش حکم علی مرادی را با تاخیر در آخر تیرماه امضا کرد اما در همین فاصله، دیگر کاندیداهای انتخابات وزنه برداری نسبت به این مسئله که قانون نصف آرای مجمع به اضافه یک رای رعایت نشده است اعتراض کردند و حتی نامه‌ای به وزیر ورزش هم نوشتند و اکنون نیز کاندیداها به دیوان عدالت اداری شکایت کرده‌اند.

سجاد انوشیروانی که با 11 رای نزدیک ترین رقیب به علی مرادی بود، در مورد نتیجه شکایت به دیوان عدالت اداری، به سادس گفت: ما شکایت کرده‌ایم و منتظر زمان رسیدگی به پرونده هستیم. ما در نامه‌ای که به وزیر نوشتیم خواستیم براساس تبصره و ماده قانونی پاسخ اعتراض ما را بدهد اما وزارت ورزش سکوت کرد و پاسخی نداد که هنوز هم از این کار تعجب می‌کنم.

 او ادامه داد: اگر آقای وزیر ما را قانع می‌کرد و توضیح قانونی می‌داد شاید شکایت نمی‌کردیم اما مجبور شدیم. ما دوست نداشتیم در ورزش حاشیه ایجاد کنیم اما از وزیر به عنوان متولی ورزش این انتظار را داشتیم پاسخی بر اساس قانون به ما بدهد که این کار را نکرد و به نظرم سکوتی که شد خوب نبود.

 انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *