۴۸ ساعت تا تعیین تکلیف نهایی جراحی سهراب مرادی


سهراب مرادی

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که سهراب مرادی قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک فردا (سه شنبه) معاینه مجدد خواهد شد و نهایتا تا پس فردا در خصوص جراحی وی تصمیم‌گیری می‌شود.

دکتر غلامرضا نوروزی در گفت‌وگو با سادس، در تشریح آخرین وضعیت درمانی سهراب مرادی بر اساس معاینات انجام شده توسط تیم پزشکی در هانوفر آلمان، اظهار کرد: معاینات مجدد سهراب مرادی فردا انجام می‌شود و پس از آن فردا یا نهایتا پس فردا (چهارشنبه) در مورد جراحی یا عدم جراحی وی بر اساس معاینه و گرافی مجدد تصمیم گیری می شود.

وی ادامه داد: جا انداختن کتف جراحی به شمار نمی‌آید و فردا (سه شنبه) یا نهایتا چهارشنبه هفته جاری در خصوص جراحی وی تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش سادس، پیش از این در مورد حضور سهراب مرادی در سه مسابقه گزینشی المپیک در شهریور ماه و نیمه دوم سال جاری اعلام شد که در شرایط فعلی صرفا حضور وی در گزینشی ها مهم است. حتی اگر قرار باشد وی وزنه های پایین ۲۰، ۳۰ یا ۴۰ کیلوگرمی را بالای سر ببرد، این کار انجام می شود و پس از آن درمان موثر برای حضور او در المپیک ادامه می‌یابد و پس از انجام انتخابی‌های المپیک در ارتباط با درمان قطعی این قهرمان تصمیم‌گیری خواهد شد. در عین حال رییس فدراسیون پزشکی ورزشی بیان کرد که پزشک معالج سهراب مرادی نسبت به حضور او در المپیک ۲۰۲۰ بسیار امیدوار است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *