می‌توانم از سد الهه منصوریان عبور کنم/ کم تجربه‌ام، اما به توانایی‌هایم ایمان دارم


سومین اردوی تیم‌های ملی ووشو نوجوانان و جوانان دختر برای شرکت در مسابقات ووشو قهرمانی آسیا - اصفهان

بانوی سانداکار تیم ملی ووشو ایران گفت: برای حضور در تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی باید از سد الهه منصوریان قهرمان جهان عبور کنم که این توانایی را هم دارم.

محنا رحیمی در گفت و گو با سادس، با بیان اینکه تیم ملی وشوو بانوان جهت حضور در مسابقات جهانی تاکنون دو مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشته، اظهارکرد: تا زمان برگزاری مسابقات که اواخر مهر در کشور چین برگزار می شود، سه مرحله دیگر اردو در پیش داریم که دو مرحله آن در کرمانشاه و یک مرحله در تهران خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای مسابقات جهانی تنها در سه وزن اعزامی خواهیم داشت، عنوان کرد: در حال حاضر در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم هستم و در این وزن هم اعزامی نخواهیم داشت، بنا به نظر کادر فنی باید در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم تمرین کنم.

وی تصریح کرد: الهه منصوریان نیز در این وزن تمرین می کند و سوم شهریور بین ما دو نفر مسابقه انتخابی برگزار خواهد شد تا نفر نهایی جهت اعزام به مسابقات جهانی مشخص شود.

رحیمی تاکید کرد: هرچند الهه منصوریان چندین دوره قهرمانی جهان و مسابقات مختلف را در کارنامه دارد و حریف قدرتمندی است و من اولین حضور خود را در تیم ملی تجربه می‌کنم، با این وجود تاکنون شایستگی هایم را به همه ثابت کرده‌ام و می‌توانم این ورزشکار را شکست دهم.

وی یادآورشد: به توانایی‌هایم برای شکست الهه منصوریان ایمان دارم، اما اگر هم نتوانستم بر او غلبه کنم، راهم را برای موفقیت های بزرگ ادامه می‌دهم چرا که هنوز ۱۹ سال دارم و فرصت‌های زیادی در پیش است.

بانوی ملی پوش ووشو ایران درخصوص اردوهایی که در کرمانشاه در پیش خواهند داشت، گفت: این اردو هشتم شهریور برپا می شود که باتوجه به زیرساخت ها و امکانات مطلوب کرمانشاه در رشته ووشو، میزبانی دو مرحله از اردو به استان ما واگذار شده است.

وی در پایان وضعیت اردوهای تیم ملی را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: روزی دوبار تمرینات منظم انجام می دهیم و با این شرایط امید بالایی برای کسب عنوان در مسابقات جهانی داریم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *