حضور هیات‌های استانی در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش کارگری


واد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری

رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری گفت: در مجامع انتخاباتی آینده فدراسیون ورزش کارگری هیات‌های استانی که پیش از این حق شرکت در انتخابات را نداشتند در مجامع حضور و حق رای خواهند داشت.

جواد رمضی در گفت‌وگو با سادس، با اشاره به اعمال یکسری تغییرات در اساسنامه فدراسیون آماتور ورزش کارگری افزود: یکی از تغییرات مهمی که در اساسنامه فدراسیون آماتور ورزش کارگری ایجاد شد حضور هیات‌های استانی در انتخابات آینده این فدراسیون و حق رای در مجامع است که در اساسنامه قبلی فدراسیون هیات‌های استانی امکان شرکت در مجامع انتخاباتی فدراسیون ورزش کارگری را نداشتند.

وی از دیگر تغییرات در اساسنامه فدراسیون ورزش کارگری را مجوز حضور ورزشکاران معلول کارگری و بازنشستگان در مسابقات داخلی و برون مرزی عنوان کرد و گفت: پیش از این ورزشکاران معلول کارگری و بازنشستگان حق شرکت در مسابقات ورزش کارگری را نداشتند اما با تغییرات جدیدی که در اساسنامه ایجاد شد به ورزشکاران کارگر بازنشسته این مجوز داده شد که در آینده در رقابت‌های ورزشی و جشنواره فرهنگی ورزشی حضور پیدا کنند. همچنین پیش از این برای ورزشکاران معلول نیز برنامه خاصی در اساسنامه تدوین نشده بود که با تغییرات جدید مجوز فعالیت به معلولان در مسابقات داخلی و برون مرزی داده شد و دیگر مشکلی برای حضور در رقابت‌های ورزش کارگری نخواهند داشت.

رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری همچنین به حضور فرزندان کارگر در مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی ورزش کارگری اشاره و خاطرنشان کرد: در اساسنامه قبلی فدراسیون فرزندان کارگر حق شرکت در مسابقات را نداشتند اما در اساسنامه جدید این مجوز به آنها داده شده که در مسابقات مختلف حضور پیدا کنند. بنابراین تصمیم داریم نخستین دوره مسابقات ژیمناستیک فرزندان کارگری را مهرماه برگزار کنیم.

رمضی در ادامه گفت‌وگوی خود به اعزام تیم آرمان گوهر سیرجان به مسابقات جهانی فوتبال شرکت‌ها در آبان ماه خبر داد و گفت: مسابقات جام جهانی فوتبال شرکت‌ها آبان ماه با حضور ۱۲ تیم در موناکو برگزار می‌شود که تیم آرمان گوهر سیرجان به عنوان نماینده ورزش کارگران در این مسابقات حضور پیدا خواهد کرد.

وی در پایان از برگزاری کنگره فدراسیون جهانی ورزش کارگران مهرماه در رم خبر داد و اظهار کرد: کنگره فدراسیون جهانی ورزش کارگری قرار است مهرماه به میزبانی رم برگزار شود که تلاش بر این است با حضور در کنگره بتوانیم یک کرسی در فدراسیون جهانی به خود اختصاص دهیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *