پیروزی استقلال مقابل نماینده رومانی


image.png

استقلال با نتیجه سه بر یک تیمی از کشور رومانی را شکست داد.

به گزارش سادس، تیم فوتبال استقلال در دومین و آخرین دیدار تدارکاتی‌اش در اردوی ترکیه امروز (سه‌شنبه) به مصاف پترولول پولستی رومانی رفت که در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید. در این دیدار سجاد آقایی، داریوش شجاعیان و علی دشتی برای استقلال گل‌زنی کردند و تک گل نماینده رومانی از روی یک ضربه کرنر به ثمر رسید.

استراماچونی، تیمش را در این دیدار با ترکیب سید حسین حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، میلاد باقری، رضا آذری، محمد دانشگر، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، مرتضی تبریزی و سجاد آقایی به میدان فرستاد.

تیم پترولول پولستی این دیدار را تهاجمی‌تر آغاز کرد و در دقیقه ۱۰ می‌توانست به گل برسد اما واکنش حسینی مانع از این کار شد. با این حال دو دقیقه بعد، نماینده رومانی روی یک کرنر به گل نخست رسید. استقلال به ۱۰ دقیقه زمان نیاز داشت که بازی را به تساوی بکشد. در دقیقه ۲۲، سجاد آقایی روی پاس وریا غفوری گل تساوی را برای استقلال به ثمر رساند. در نهایت، نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید. استراماچونی در این نیمه یک تغییر در تیمش داد و در دقیقه ۲۸، محمد بلبلی را به جای رضا آذری به میدان فرستاد.

با آغاز نیمه دوم، هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند تا اینکه استقلال در دقیقه ۶۳ توسط داریوش شجاعیان به گل دوم رسید. در ادامه در حالی که پترولول فشار زیادی روی دروازه استقلال وارد می‌کرد، باز هم استقلال به گل رسید. این گل را علی دشتی در دقیقه ۷۵ به ثمر رساند. در نهایت این بازی با نتیجه ۳ بر یک به پایان رسید. در نیمه دوم شاهین طاهرخانی به جای میلاد باقری و علی دشتی به جای تبریزی به میدان رفتند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *