سرمربی بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد: هیچ تضمینی برای تیم‌داری در ورزش بانوان نیست


آزاده زمانپور

سرمربی اصفهانی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: هر سال باید دل نگران ادامه تیمداری باشگاه‌ها و سازمان ها در بخش بانوان باشیم، حتی از سوی باشگاه‌های صاحب نام!

آزاده زمانپور در گفت و گو با خبرنگار سادس، در خصوص منحل شدن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد، اظهار کرد: من هم چیزهایی شنیدم. متأسفانه ما هیچ نقشی در سیاست گذاری باشگاه‌ها و سازمان‌ها در این زمینه نداریم.

وی افزود: همیشه ورزش بانوان اولین گزینه برای انحلال و کاهش هزینه‌ها بوده است و هیچ تضمینی برای این امر وجود ندارد. هر سال باید دل نگران ادامه تیم‌داری باشگاه‌ها در ورزش بانوان باشیم، این مساله حتی در مورد تیم‌های قهرمان نیز صدق می‌کند.

سرمربی اصفهانی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: ورزش بانوان دارای پتانسیل‌های بسیار زیادی است که در صورت توجه بیشتر و حمایت می‌تواند اثرات بسیار مثبتی در جامعه داشته باشد، چرا که علاوه بر اینکه بخش اعظمی از جامعه را زنان تشکیل می‌دهند با بخش دیگر جامعه نیز در ارتباط هستند و بنابراین حمایت از ورزش بانوان حمایت از ورزش کل جامعه را در بر می‌گیرد.

زمانپور تصریح کرد: امیدوارم به خصوص مسئولان کشوری به دنبال راهکارهایی مناسب برای کمک به ورزش به ویژه در بخش بانوان باشند تا مدیران ورزشی نیز با استفاده از همین راهکارها زمینه‌های تداوم تیم‌داری در ورزش بانوان را مهیا کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *