موسوی: اطلاعی از روند پیگیری قانون منع به کارگیری بازنشستگان نداریم


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس گفت: اردیبهشت ماه سال جاری، به اتفاق گروهی از همکاران خواستار بررسی چگونگی اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌ها بودیم. این درخواست به کمیسیون اجتماعی ارجاع شده است اما تاکنون اطلاعی از روند پیگیری کار به دست نیامده است.

به گزارش سادس، سید فرید موسوی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) در تذکری شفاهی خطاب به هیئت رئیسه مجلس گفت: دوم اردیبهشت سال جاری بر اساس مواد ۲۳۴ آئین‌نامه داخلی، به اتفاق گروهی از همکاران خواستار بررسی چگونگی اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌ها بودیم. این درخواست به کمیسیون اجتماعی ارجاع شده است اما تاکنون به غیر از یک جلسه‌ای که گذاشته شد، اطلاعی از روند پیگیری کار در دست نداریم و زمان هم در حال گذر است.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: باید هر چه سریع‌تر تعلل در تعریف و تعیین محدوده و حریم شهر تهران برطرف شود. این تعلل مشکلات زیادی را برای ری، اسلام‌شهر و کن به وجود آورده که لازم است سریعاً به این موضوع رسیدگی شود.

موسوی خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: دولت نسبت به در رفع چالش‌های مبتلا به شهرستان‌های شمیرانات و موضوعات مربوط به آن مثل کوه‌خواری، زمین‌خواری و ویژه‌خواری تعلل می‌کند. لازم است تمهیداتی برای رفع و حل این چالش‌ها اندیشیده شود. همچنین چهل درصد مدارس استان تهران نیازمند مقاوم‌سازی و بهسازی دارند که لازم است سریعاً نسبت به تخصیص برنامه و بودجه جهت امر بهسازی اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *