صحبت‌های دشان در سالروز قهرمانی فرانسه در جام جهانی


تیم ملی فرانسه

سرمربی تیم ملی فرانسه از خاطرات قهرمانی در جام جهانی روسیه و آینده خود در این تیم سخن گفت.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت، یک سال پیش در چنین روزی تیم ملی فوتبال فرانسه توانست با قاطعیت ۴ بر ۲ کرواسی را در فینال جام جهانی شکست دهد و عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها را به دست بیاورد.

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه در سالروز قهرمانی این تیم در جام جهانی گفت: هنوز خاطرات آن روز برای من زنده است و بعضی از وقت‌ها آن را مرور می‌کنم. ما توانستیم افتخار بزرگی برای فوتبال فرانسه به دست بیاوریم. تجربه حضور در این رقابت‌ها بی نظیر بود. فکر می‌کنم یکی از دلایل این قهرمانی اتحاد و همبستگی بود که بین بازیکنان وجود داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه اضافه کرد: من مربی هستم که همیشه جاه طلبی و انگیزه بالایی برای کسب موفقیت دارم. ما هنوز جا برای پیشرفت داریم. قطعاً کسب قهرمانی در جام جهانی بالاترین افتخار و سقف آرزوهاست. اما باید بدانیم که اهداف دیگری هم وجود دارد. می‌خواهیم به یورو ۲۰۲۰ صعود کنیم و بتوانیم نشان دهیم چرا تیم شایسته و قهرمانی هستیم.

فرانسه هنوز راه زیادی در پیش دارد و من هم قراردادم تا پایان جام ملت‌های اروپا اعتبار دارد. فقط به این رقابت‌ها فکر می‌کنم و به چیزی خارج از مدت قراردادم با تیم ملی فوتبال فرانسه فکر نمی‌کنم.

نوئل لی گرانت، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه درباره موضوع تمدید قرارداد دیدیه دشان، سرمربی این کشور که توانست در تابستان ۲۰۱۸ این تیم را به قهرمانی در جام جهانی برساند، تاکید کرده بود که فعلاً تا پایان یورو به این همکاری فکر می‌کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *