تعیین چارچوب توزیع اقلام مصرفی بادوام بین سیل‌زدگان/ اضافه شدن ۲۰۰۰ سهمیه برای خوزستان و گلستان


در نشستی که امروز برای هماهنگی بین دستگاه ها برای توزیع اقلام مصرفی با دوام بین سیل‌زدگان تشکیل شد، ۲۰۰۰ سهمیه به آمار استانهای گلستان و خوزستان اضافه شد.

 به گزارش سادس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ این نشست در وزارت کشور و با حضور ناصریان دبیر کمیته برآورد، تعیین خسارت و تخصیص منابع قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده، نجار جانشین قرارگاه، بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده، معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در خصوص هماهنگی در بین دستگاه ها برای توزیع اقلام مصرفی با دوام بین خانوارهای خسارت دیده برگزار شد.   
در این نشست، در خصوص هماهنگی در بین دستگاه های ذیربط با توزیع اقلام مصرفی با دوام بین خانوارهای خسارت دیده ناشی از سیل در استان ها بحث و بررسی انجام شد.
ناصریان معاون وزیر کشور و دبیر کمیته در این نشست بر تسریع در توزیع  موثر اقلام مصرفی با دوام  بین خانوارهای خسارت دیده ناشی از سیل تاکید کرد.
در این نشست همچنین، تغییرات مدنظر در سهمیه استانها بررسی و جمع بندی نهایی در این زمینه با اضافه شدن ۲۰۰۰ سهمیه برای استانهای گلستان و خوزستان اتخاذ شد.
در این نشست مصوب شد، هرگونه توزیع کالای مصرفی بادوام، توسط هلال احمر بر اساس لیست تایید شده از سوی قرارگاه باشد و قبل از توزیع اقلام، بازرسی و بررسی میدانی نهایی صورت گیرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *