باقری: گفته بودم که در حد سرمربی‌گری پرسپولیس نیستم


کریم باقری

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برای عقب نماندن بازیکنان این تیم، به طور موقت مسئولیت تمرین دادن سرخ‌پوشان را برعهده گرفته است.

به گزارش سادس، کریم باقری در حاشیه نخستین تمرین پرسپولیس برای لیگ نوزدهم اظهار کرد: اولین تمرین تیم برگزار شد. تمام تلاش مان را می‌کنیم که خیلی خوب تمرین کنیم. همانطور که باشگاه اعلام کرد، تا روز شنبه سرمربی تیم معرفی می‌شود. تا زمان آمدن سرمربی تیم، این اجازه به من داده شد که با تیم کار کنم تا عقب نمانیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر اکثر بازیکنان ما را در اختیار داریم. امیدوارم با یک برنامه خوب نتایج خوب سال‌های گذشته را در فصل جدید هم تکرار کنیم. در این چند سال نتایج به گونه‌ای بود که هواداران خوشحال بودند و این موضوع به خاطر آقای برانکو و همکارانش بود. امیدوارم مربی‌ای انتخاب شود که امسال هم همانند سال‌های گذشته خوب کار کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد مربی‌گری پرسپولیس به او ارائه شده است، گفت: به من پیشنهاد مربی‌گری ارائه نشده است چرا که من گفتم به هیچ عنوان در حد سرمربی‌گری پرسپولیس نیستم. اگر سرمربی جدید من را خواست در خدمت تیم هستم و در غیر این صورت مانند هر هواداری از تیم حمایت می‌کنم.

مربی پرسپولیس درباره ادامه همکاری با این تیم با انتخاب سرمربی جدید تاکید کرد: هر سرمربی کادرفنی خودش را دارد و در این زمینه آزاد است. باشگاه اگر بخواهد در کنار تیم هستم و به این موضوع افتخار می‌کنم.

ادامه دارد…

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *