ضرورت آشنایی بیشتر معلمان با رویکردها و اهداف برنامه "شهاب"


در بازدید رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان و رئیس آموزش‌وپرورش استان از روند اجرای برنامه ملی شهاب در خرم آباد بر همکاری و تعامل بیش از پیش بنیاد نخبگان استان و آموزش‌وپروش مناطق، آشنایی بیشتر معلمان با رویکردها و اهداف برنامه شهاب و همچنین ارتباط نزدیک‌تر و بیشتر آنها با بنیاد نخبگان لرستان تاکید شد.

به گزارش سادس، در راستای ایجاد زمینه مناسب برای برگزاری هرچه بهتر برنامه ملی شهاب و همچنین گسترش دایره شناسایی مستعدان‌برتر دانش‌آموزی در این برنامه، بازدید از مراحل اجرای برنامه ملی شهاب در شهرستان خرم‌آباد انجام شد.

در این بازدید که با حضور دکتر حمزه امیری رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان، رئیس آموزش‌وپرورش استان، معاونان و کارشناسان شهرستان خرم‌آباد انجام شد، برنامه دیدار و نشست هم‌اندیشی با معلمان درگیر برنامه ملی شهاب نیز با هدف بررسی روند اجرایی این برنامه و همچنین ارائه راهکارهای لازم برای سعه دایره نخبگانی در حوزه دانش‌آموزی برگزار شد.

همکاری و تعامل بیش از پیش بنیاد نخبگان استان و آموزش‌وپروش مناطق، آشنایی بیشتر معلمان با رویکردها و اهداف برنامه شهاب و همچنین ارتباط نزدیک‌تر و بیشتر آنها با بنیاد نخبگان لرستان، از جمله مواردی بود که در این برنامه بر آنها تأکید شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *