شروع ثبت نام ترم تابستانه کانون زبان از ۹ تیر ماه


معاون آموزشی کانون زبان ایران جزئیات و زمان ثبت نام ترم تابستانی کانون زبان ایران را اعلام کرد.

علیرضا اسلامی در گفت‌وگو با سادس، با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی کانون زبان ایران در تابستان سال ۱۳۹۸ از روز یکشنبه ۹ تیرماه آغاز خواهد شد اظهار کرد: امکان پرداخت اینترنتی شهریه برای انجام عملیات ثبت‌نام از روز دوشنبه ۲۰ خردادماه فراهم است.

وی افزود: براساس این تقویم، حفظ روز و ساعت از روز جمعه ۳۱ خردادماه آغاز می‌شود و تا ۲ تیرماه ادامه می‌یابد، همچنین تغییر روز و ساعت در روزهای دوشنبه سوم تیر و سه شنبه چهارم تیرماه و ثبت‌نام حضوری در روزهای چهارشنبه، پنجم و پنج شنبه ششم تیرماه صورت می‌گیرد.

معاون آموزشی کانون زبان ایران با بیان اینکه همچنین آزمون اینترنتی میان‌ترم بخش بزرگسالان در بازه زمانی ۲۲ تا ۳۰ مردادماه برگزار می‌شود گفت: ترم تابستان ۱۳۹۸ کانون زبان ایران همچون سنوات گذشته شامل ۲۰ جلسه آموزشی است و آزمون‌های اینترنتی و کتبی (برای مقاطع خاص) بر اساس تاریخ‌های درج شده در تقویم برگزار خواهد شد.

اسلامی ادامه داد: در جلسه بیست و یکم آزمون‌های کتبی برگزار می‌شوند و در مقاطعی که آزمون آنلاین دارند جلسه مرور و رفع اشکال تشکیل می‌شود؛ حضور در این کلاس برای زبان آموزان اختیاری و برای مدرسان اجباری است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *