خسارت ۵۰ میلیارد ریالی سیلاب در داورزن


سرپرست فرمانداری داورزن گفت: بر اثر بارش‌ها و جاری شدن سیلاب از یک روز گذشته ۵۰ میلیارد ریال به تأسیسات و زیرساخت‌های داورزن خسارت وارد شده است.

علیرضا عبداللهی‌بید در گفت‌وگو با خبرنگار سادس عنوان کرد: سیلاب به باغات، محصولات کشاورزی، راه‌ها و منازل روستایی دو منطقه روستایی “علی آباد” و “نهالدان” شهرستان داور زن خسارت وارد کرد.

وی ادامه داد: در اثر جاری شدن سیلاب به ۲۳ منزل مسکونی روستای علی آباد آسیب وارد شد و همچنین به تعدادی از قنوات، باغ‌ها و اراضی این روستا نیز خسارت وارد شد.

سرپرست فرمانداری داور زن گفت: روز گذشته ستاد مدیریت بحران شهرستان در وضعیت آماده‌باش کامل قرار داشت و با تلاش عوامل راهداری، امدادی و نیروهای بسیج مردمی راه‌های روستایی مسدود شده، بازگشایی گردید.

معاون عملیات آتش‌نشانی نیز سبزوار عنوان کرد: در پی بارش‌های عصر روز گذشته ۱۳ مورد آب‌گرفتگی منازل و معابر در سبزوار اتفاق افتاد.

هادی زارعی به سادس گفت: آتش‌نشانان با حضور در محل‌هایی که دچار آب‌گرفتگی شده بودند، به یاری همشهریان شتافتند. مأموران آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات لازم و استفاده از کفکش‌ها نسبت به رفع آب‌گرفتگی منازل شهری اقدام کردند.

وی اظهار کرد: پس از هشدار هواشناسی و بارندگی شدید و احتمال آب‌گرفتگی مأموران آتش‌نشانی سبزوار برای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان به حالت آماده‌باش در آمدند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *