مرگ دو کودک میبدی در سیل


مدیرکل مدیریت بحران استان یزد، با بیان این‌که نادیده گرفتن توصیه‌های مدیریت بحران همواره خطراتی را در پی دارد، گفت: عدم توجه به این توصیه‌ها مرگ دو کودک میبدی را رقم زد.

«هادی هادی‌نسب» در گفت وگو با خبرنگار سادس با بیان این‌که عدم توجه به توصیه‌های مدیریت بحران فوت دو کودک میبدی را در پی‌داشت، اظهار کرد: بامداد امروز چهارشنبه، یکم خردادماه خانواده‌ای چهار نفری در مسیر درین به میبد برای تماشای سیل از ماشین خود خارج شده و پدر به همراه دو کودک خود به داخل آب می‌رود.

وی افزود: هنگامی که به وسط آب می رسند، سرعت سیل دستان دو کودک را از دستهای پدر، خارج و با خود می‌برد.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد، با اشاره به این‌که در چنین شرایطی پدر تنها موفق به نجات خود می‌شود، گفت: جسد دخترک دوازده ساله به همراه جسد بردار چهار ساله‌اش مدتی پس از غرق شدن، در ساعت ۱:۴۵ دقیقه بامداد پیدا شد.

هادی‌نسب تصریح کرد: با توجه به این‌که مدیریت بحران بارها توصیه کرده در هنگام مشاهده آب ماجرا جویی نکنید اما باز هم شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی هستیم.

وی با بیان این‌که آب‌های گل آلود که معمولاً در اثر سیل ایجاد می‌شوند حجم بیشتری نسبت به آب زلال دارند، گفت: این آب‌ها از قدرت بیشتری برخوردار هستند و می‌توانند افراد را سریع‌تر با خود ببرند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *