اعزام گلبالیست‌ها به ژاپن برای کسب سهمیه بدون هیچ تدارکاتی!


گلبال مردان

سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: از بازیهای پاراآسیایی جاکارتا تا به الان هیچ برنامه خاصی برای تیم ملی گلبال نداشتیم و باید با دست خالی برای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ به ژاپن برویم.

مهدی نباتی در گفت‌وگو با سادس، افزود: پس از این که تیم گلبال مردان در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا به عنوان قهرمانی دست یافت، تلاش بر این بود که روی این تیم برنامه‌ریزی داشته باشیم تا خود را برای کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده کنیم اما متأسفانه بعد از جاکارتا تا به الان هیچ برنامه‌ای برای تیم نداشتیم و اردوها تا الان تعطیل بوده است.

وی گفت: تیم ملی گلبال مردان برای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، آذرماه باید در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن شرکت کند که تا به امروز اردوهای آنها به دلیل مشکلات اقتصادی با تعطیلی مواجه بوده و برنامه خاصی نداشتند.

سرمربی تیم ملی گلبال مردان تصریح کرد: برای انتخاب تیم ملی قرار است بعد از ماه مبارک رمضان مسابقات قهرمانی کشور برگزار شود تا با گزینش ۱۲ نفر برتر، اردوی تیم ملی را برپا کنیم. البته بعد از برگزاری چند مرحله اردوی آماده‌سازی ۶ بازیکن اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا که آذرماه در ژاپن برگزار می‌شود، مشخص خواهند شد.

نباتی در پاسخ به این پرسش که با توجه به این که ژاپن تنها فرصت برای کسب سهمیه پارالمپیک است و این سهمیه تنها به تیم قهرمان اختصاص پیدا می‌کند، شرایط تیم ملی گلبال را برای کسب سهمیه چگونه ارزیابی می‌کنید، خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری ما کسب عنوان قهرمانی در ژاپن است اما کسب عنوان قهرمانی با دست خالی بسیار سخت است. تلاش بر این است که با آماده‌سازی تیم در چند مرحله اردوی داخلی تا زمان اعزام به ژاپن، شرایط خود را به قهرمانی نزدیک کنیم.

وی در پایان همچنین در خصوص به تعویق افتادن پرداخت پاداش مدال آوران جاکارتا و تأثیر آن در کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ گفت: با توجه به این که در سال کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ قرار داریم هر چقدر مسؤولین در این زمینه به تعهدات خود عمل نکنند، تأثیر منفی بر روی عملکرد ورزشکاران خواهد داشت و آنها را نسبت به کسب سهمیه بی‌انگیزه می‌کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *