اعتراف سولسشایر: تیم برتر برنده شد


سولسشایر

سرمربی منچستریونایتد بعد از شکست برابر سیتی اعتراف کرد که تیم حریف بهتر و سرتر بوده است.

به گزارش سادس و به نقل از اسکای اسپورت، منچستریونایتد با شکستی که برابر منچسترسیتی متحمل شد، امیدهایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کمرنگ شد.
اوله گونار سولسشایر، سرمربی یونایتد بعد از بازی گفت: در پایان تیمی که بهتر بازی کرد به پیروزی رسید. تلاش زیادی از خود نشان دادیم اما این تلاش برای پیروز شدن کافی نبود. دو تیم از نظر کیفی با هم تفاوت دارند. منچسترسیتی در صدر جدول رده‌بندی جای دارد و ما در رده ششم و این تفاوت دو تیم را به خوبی نشان می‌دهد.
او ادامه داد: طبیعی است که از شکست در داربی اصلاً حس خوبی نداشته باشیم. باید این اختلاف با سیتی را جبران کرد و به سطح آن‌ها برسیم. نمی‌توان گفت که بازیکنان منچستر یونایتد کم کاری کردند و زیاد در میدان ندویدند اما باید تلاش خود را بیش‌تر کرد. سیتی تیمی است که می‌خواهد مالکیت توپ را زیاد در اختیار داشته باشد. احتمال اشتباه در چنین حالت‌هایی وجود دارد اما بازیکنان سیتی وقتی توپ را از دست می‌دهند به خوبی دفاع هم می‌کنند. آن‌ها اجازه نداند که در ضد حملات دروازه‌شان را به خوبی تهدید کنیم و بسیار خوب مقاومت کردند.
سولسشایر در پایان درباره دخئا گفت: او امشب هم خوب ظاهر شد. وقتی در شرایط سخت قرار داریم باید همدلی و اتحاد خود را حفظ کنیم. به موانع توجهی نمی‌کنیم و با جدیت به کارمان ادامه می‌دهیم.
منچستریونایتد با ۶۴ امتیاز در رده ششم جای دارد و با تیم چهارم که چلسی است ۳ امتیاز اختلاف دارد.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *