دیدار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش با رئیس فدراسیون کارگری


رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری

لزوم حمایت و توسعه بیشتر از ورزش همگانی در بخش کارگری در دیدار ریاست فدراسیون ورزش کارگری و دکتر احمدی معاون توسعه فرهنگی و ورزش همگانی مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش سادس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، در این دیدار دکتر رمضی با ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌های متعدد فدراسیون و مسائل و مشکلات موجود خواستار توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان و همچنین لحاظ نمودن این فدراسیون در زمره فدراسیون‌های ورزشی جهت استفاده از قانون مالیات بر در آمد ارزش افزوده شد.
رمضی، با تاکید بر ماهیت آماتوری و همگانی بودن فعالیت‌های این فدراسیون و جامعه آماری قابل ملاحظه حوزه کار و تلاش ضرورت نگاه ویژه مسئولین به این امر خطیر را یادآور شد.
در ادامه این نشست معاون توسعه فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نیز با توجه به اهمیت جامعه کارگری و تاثیرات مستقیم جامعه با نشاط کارگری در نگاه ملی که از طریق ورزش حاصل خواهد شد، حمایت خود را از همه فعالیت‌های حوزه ورزش همگانی فدراسیون اعلام کرد و با ابراز امیدواری نسبت به اصلاح موانع موجود برای کمک به ورزش کارگری در قالب تفاهم نامه‌های فی مابین و کسب مجوزهای لازم از سایر نهادها، اظهار امیدواری کرد فدراسیون ورزش کارگری مورد توجه ویژه ای نسبت به گذشته قرار گیرد.
احمدی در پایان با توجه به جمعیت چندین میلیونی کارگران کشور لزوم توجه به ورزش در بنگاه‌ها و کارخانجات کشور را ضروری دانست و برنامه ریزی برای این قشر، بالاخص کارگران اصناف که کمتر به آنها توجه شده است را مورد تاکید قرار داد و افزود: “معاونت ورزش همگانی از هیچ کمکی در این راستا دریغ نخواهد کرد”.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *