مدال برنز کاراته وان مراکش بر گردن اباذری،خاکسار و عباسعلی/ پورشیب به مدال نرسید


طراوت خاکسار

صالح اباذری، طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی به مدال برنز رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان در مراکش دست یافتند.

به گزارش سادس، در دیدارهای رده بندی سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان مراکش، نمایندگان ایران صاحب ۳ مدال برنز شدند. تا ساعاتی دیگر نیز علی‌اصغر آسیابری و سجاد گنج‌زاده برای کسب مدال طلا به مصاف حریفانشان می‌روند.

در وزن ۵۵- کیلوگرم، طراوت خاکسار در دیدار رده بندی موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر سارا یامادا از ژاپن را شکست دهد و صاحب مدال برنز این وزن شود.
خاکسار در مبارزات خود تا پیش از رسیدن به دیدار رده بندی ابتدا ۶ بر صفر از سد حریف ژاپنی گذشت، سپس مقابل نماینده آلمانی پس از تساوی ۲ بر ۲ در وقت قانونی مبارزه با قانون سنشو پیروز شد. در سومین دیدار ۷ بر ۲ حریف ایتالیایی را شکست داد. در مبارزه چهارم موفق شد ۲ بر صفر بر حریف بلغارستانی غلبه کند و به نیمه نهایی راه یابد.
او در نیمه نهایی ۶ بر ۳ مقابل حریف اوکراینی شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

در مبارزه رده بندی وزن ۶۸+ کیلوگرم بانوان، حمیده عباسعلی مقابل آیاکا سایتو ژاپنی به برتری ۴ بر صفر رسید و مدال برنز این وزن را در سومین مرحله لیگ برتر مراکش از آن خود کرد.
او ابتدا بر نماینده بلژیک ۲ بر صفر غلبه کرده بود. در بازی دوم مقابل حریف ژاپنی پس از تساوی ۲ بر ۲ با قانون سنشو برنده تاتامی شد. در سومین مبارزه مقابل کاراته کایی از ترکیه قرار گرفت و ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به گروه شانس مجدد رفت و موفق شد در اولین دیدار حریف کره ای را ۸ بر صفر شکست دهد و سپس ۲ بر صفر بر نماینده فرانسه پیروز شد و به مبارزه رده بندی رسید.

در رده بندی وزن ۸۴+ کیلوگرم، صالح اباذری مقابل طاها تارک محمود از مصر قرار گرفت و ۲ بر صفر بر این کاراته کا غلبه کرد و به مدال برنز رسید.
او در مبارزات روز گذشته اش ابتدا نماینده تایلند را در نخستین مبارزه شکست داد. سپس حریف مجارستانی را ۳ بر صفر شکست داد. در سومین مسابقه حریف هلندی را ۷ بر صفر مغلوب کرد و به نیمه نهایی رفت.
اباذری در نیمه نهایی ۳ بر یک نتیجه را به سجاد گنج زاده واگذار کرد به دیدار رده بندی راه یافت.

در وزن ۸۴- کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی در مبارزه رده بندی به مصاف اوگور آکتاش ترکیه‌ای رفت و ۶ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد و از رسیدن به مدال بازماند.
پورشیب پس از استراحت در دور نخست، ابتدا حریفی از چین تایپه را ۲ بر یک شکست داد. در ادامه کاراته کایی از فرانسه را ۳ بر ۲ مغلوب کرد و در مقابل ریاتارو آراگای ژاپنی دارنده یک طلا و ۲ نقره جهان ۴ بر یک نتیجه را واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت.
پورشیب در این گروه با نتیجه ۵ بر یک از سد کاراته کا آذربایجانی گذشت و به دیدار رده بندی راه یافت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *