صعود بریمانلو به نیمه‌نهایی جودو قهرمانی آسیا/ حذف ۳ نماینده دیگر ایران


محمد بریمانلو

نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم ایران با برتری مقابل رقبای خود راهی مرحله نیمه نهایی جودوی قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ شد.

به گزارش سادس، در جریان دومین روز از رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ که در فجیره امارات در حال برگزاری است، نمایندگان اوزان ۷۳- و ۸۱- کیلوگرم مردان و ۶۳- و ۷۰- کیلوگرم بانوان ایران به مصاف رقبای خود رفتند.

در وزن ۷۳- کیلوگرم محمد بریمانلو دارنده مدال‌های برنز جهان و بازی‌های آسیایی در دور نخست برابر رشاد آریان از افغانستان در مدت زمان ۷۱ ثانیه با ضربه فنی به برتری رسید.وی در دومین مبارزه نیز مقابل ایشن آمانوف قرقیز در مدت زمان ۳ دقیقه و ۲۲ ثانیه با ضربه فنی پیروز شد.

بریمانلو در سومین مبارزه برابر سامون ماخمادبکوف تاجیک به روی تاتامی رفت و در یک مبارزه سخت و دشوار که ۷ دقیقه و ۳۷ ثانیه به طول انجامید با امتیاز وازاری به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.وی برای رسیدن به فینال باید از سد سوگباتار سنداوچیر نفر پنجم جهان در سال ۲۰۱۸ از مغولستان بگذرد.

در وزن ۸۱- کیلوگرم مهدی فتحی‌پور دارنده ۲ مدال برنز جوانان آسیا در دور نخست شاریپوف از بحرین را در ۴۴ ثانیه ایپون کرد اما در دومین مبارزه مقابل دیدار حمزه از قزاقستان در ۴ دقیقه و ۲۵ ثانیه ضربه فنی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

اما در بخش بانوان نیز نرگس اسدزاده در وزن ۷۳- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست مقابل ماوه کوقلان دارنده ۳ مدال نقره اقیانوسیه از استرالیا در مدت زمان ۳۹ ثانیه ضربه فنی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز مریم بربط دارنده مدال‌های نقره نوجوانان و برنز جوانان آسیا در دور نخست برابر شیهو تاناکا از ژاپن در مدت زمان یک دقیقه و ۸ ثانیه ضربه فنی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش سادس، دیروز(شنبه) و در روز نخست این رقابت‌ها نیز مصطفی ریاحی‌فر و ابوالفضل محمودی در وزن ۶۰- و قاسم نوری‌زاده در ۶۶- کیلوگرم با شکست برابر رقبا از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *