احساس تلخ آلگری با وجود قهرمانی در سری A


ماسیمیلیانو آلگری

سرمربی یوونتوس هنوز تلخی شکست برابر آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا را فراموش نکرده است.

به گزارش سادس و به نقل از مدیاست، یوونتوس در دیدار برابر فیورنتینا توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا ۵ هفته قبل از پایان فصل عنوان قهرمانی خود را نهایی کند.
آلگری سرمربی یووه با وجود کسب عنوان پنجمین قهرمانی پیاپی خود با یووه احساس ناامیدی می‌کند.
او در نشست خبری بعد از بازی گفت: حذف از لیگ قهرمانان اروپا هنوز هم ما را آزار می‌دهد. همه ما احساس ناامیدی داریم و از شکست برابر آژاکس ناراحت هستیم با این حال امشب دستاورد بزرگی داشتیم و بازهم قهرمان سری A شدیم.
سرمربی یووه ادامه داد: بعضی بر این باور هستند که کسب اسکودتو راحت است اما اصلاً اینگونه نیست. ما بهترین بودیم و در ۳۳ هفته‌ای که گذشت کمترین نوسان را داشتیم و به همین خاطر جام قهرمانی را بالای سر بردیم. باید امشب جشن بگیریم و از این قهرمانی خوشحال باشیم.
او درباره تمدید قرارداد خود با یووه گفت: بدون شک من برای فصل آینده هم در یووه باقی خواهم ماند و با این تیم قرارداد دارم. با رئیس باشگاه جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد تا درباره برنامه‌های آینده فکر کنیم.
آلگری درباره افت دیبالا در فصل جاری گفت: دیبالا شروع بسیار خوبی در فصل جاری داشت اما بله قبول دارم که او در هفته‌های پایانی افت کرد. به هر حال قهرمانی ما نهایی شده است و می‌خواهیم در دیدارهای بعدی تغییراتی را در تیم خود به وجود آوریم.
آلگری در سال ۲۰۱۴ هدایت یوونتوس را برعهده گرفت. او با این تیم ۵ قهرمانی در سری A، چهار قهرمانی در جام حذفی و دو قهرمانی در سوپر جام در کارنامه دارد و در لیگ قهرمانان اروپا هم دو بار به فینال راه پیدا کرد اما از بالا بردن جام بازماند.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *