فیاضی: می‌جنگم تا فیکس تیم ملی شوم/ والیبال باید به المپیک برسد


فینال لیگ برتر والیبال - سایپا و شهرداری ورامین

ملی‌پوش والیبال ایران گفت: همه بازیکنان با نهایت احترام به یکدیگر می‌جنگند تا فیکس تیم ملی شوند.

پوریا فیاضی در گفت‌وگو با سادس، درباره شرایطی فعلی و شانسش برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی والیبال برای مسابقات پیش رو، توضیح داد: فکر می‌کنم که سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم و با مجموعه خوب ورامین بهترین نتیجه که بالاتر از قهرمانی لیگ نداریم را به دست آوریم. همه تلاش و توانم را به کار بردم تا از خوب‌های لیگ باشم و به تیمم کمک کنم.

او ادامه داد: در حال حاضر با آمادگی خوبی وارد تمرینات تیم ملی شده‌ام. در کمال احترامی که کوچک‌ترها به بزرگ‌ترها و متقابلاً بزرگ‌ترها به کوچک‌ترها دارند با هم می‌جنگیم و رقابت می‌کنیم تا هر کسی که نظر سرمربی را بیشتر جلب کرد انتخاب شود. امیدوارم شایسته‌ترین‌ها لباس تیم ملی را بپوشند و به تیم ملی خدمت کنیم.

ملی‌پوش تیم والیبال شهرداری ورامین در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند نتایج قابل قبولی در رقابت‌های قهرمانی آسیا کسب کند؟ توضیح داد: بالاخره همه تیم‌هایی که به این رقابت‌ها آمده‌اند با تیم ملی کشورشان شرکت کرده‌اند و هیچ بازی‌ای برای ما راحت نیست. با کش و قوس‌های خیلی زیادی هم که وجود داشت آقای کولاکوویچ قبول کردند که من از مراحل بالاتر در کنار تیمم باشم که امیدوارم برای هم‌تیمی‌ها و هوادارانمان مفید باشم.

او ادامه داد: خیلی دوست داشتم در قهرمانی آسیا از ابتدا در کنار تیم باشم چون با مصدومیت آرش کشاورزی دست و بال آقای محمدی‌راد به عنوان سرمربی تیم شهرداری ورامین در پست من بسیار خالی شد و امیدوارم بتوانم بعد از ملحق شدن به تیم کمک کنم.

فیاضی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی والیبال در رقابت‌های انتخابی المپیک و لیگ ملت‌ها می‌تواند موفق باشد؟ توضیح داد: بازیکنان بسیار خوبی داریم و اولویت فدراسیون و کادرفنی، المپیک است. تیم ملی باید در المپیک باشد. لیگ ملت‌ها اهمیت خاص خود را دارد اما به نظرم آقای کولاکوویچ برنامه‌های خود را به نحوی چیده که از بازیکنان بیشترین استفاده را کند تا تیم ملی به المپیک برسد. من امیدوارم نتایج همه تورنمنت‌ها برای تیم ملی ایران راضی کننده باشد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *