فرکی بعد از شکست دادن تراکتورسازی: شرمنده هواداران این تیم شدیم!


فوتبال/حسین فرکی

سرمربی پیکان می گوید تیمش با انگیزه بالایی در دیدار با تراکتورسازی به میدان رفت و این امر باعث شد تا ۳ امتیاز را کسب کند.

به گزارش سادس، حسین فرکی سرمربی پیکان پس از شکست دادن یک بر صفر تراکتورسازی در نشست خبری حاضر شد و اظهار کرد: در این بازی توانستیم نتیجه لازم را به دست بیاوریم. در این بازی قرار شد به گونه‌ای عمل کنیم که هم تیم ما لذت ببرد و هم تراکتورسازی.

وی ادامه داد: در نهایت توانستیم این تیم را شکست دهیم و از این موضوع خوشحالیم اما بابت دومین شکست متوالی تراکتورسازی ناراحتم. وقتی تراکتورسازی و هوادارانش را در چنین جوی می‌بینید، دوست دارید همیشه در یادگار فوتبال بازی کنید. یک سری اتفاقات بعد از پایان بازی افتاد که امیدوارم تکرار نشوند. از ابتدای هفته با بازیکنانم صحبت کردم و اگر کسی با تفکر پیروزی در تیم بازی نکند، بهتر است لباس تیم را نپوشد.

سرمربی پیکان اضافه کرد: ما نقشی در اتفاقات پایان بازی نداشتیم و فقط سعی کردیم ۳ امتیاز را به دست بیاوریم. شرمنده هواداران تراکتورسازی هستم اما امیدوارم شرایط برای این تیم در ادامه راهش در لیگ برتر فراهم شود. این تیم در دو هفته اخیر دچار بدشانسی شده است اما این مسائل در فوتبال پیش می‌آید و اگر تراکتورسازی بتواند در بازی‌های آینده موفق شود، می‌تواند دوباره مسیرش به سمت قهرمانی را پیدا کند.

فرکی همچنین گفت: شاید در این بازی یک امتیاز هم برای ما خوب بود و ۳ امتیاز را پیش‌بینی نمی‌کردیم. تراکتورسازی را در ۵ هفته اخیر آنالیز کرده بودیم و شناخت خوبی از این تیم داشتیم. تفاوت ما و تراکتورسازی در این دیدار انگیزه بود. بازیکنانم تلاش زیادی کردند تا در این دیدار برنده شوند و هویت خودشان را نشان دهند. نسبت به بازی گذشته روان‌تر و با برنامه‌تر بازی کردیم و هر چه گفته شده بود، در زمین اجرا شد. در دیدار قبل فشار و استرس زیادی داشتیم و این در عملکردمان تاثیرگذار بود. تراکتورسازی هم به دلیل جو ورزشگاه و شکست هفته قبل، استرس زیادی را تحمل می‌کرد. در دقایق پایانی هم برابر فشار تراکتورسازی دوام آوردیم.

او درباره کنار گذاشتن چند تن از بازیکنانش بعد از دیدار با پرسپولیس گفت: من نگفتم که بازیکنانم را به خاطر کم‌کاری در دیدار با پرسپولیس کنار گذاشتم بلکه به خاطر بعضی مسائل انضباطی این کار را کردم. در این دیدار بازیکنانم انگیزه کافی داشتند. تیم‌هایی مثل پیکان و سایپا در روند قهرمانی تاثیرگذار هستند. ما با شرایطی که داشتیم کار بزرگی را انجام دادیم.

سرمربی پیکان در پایان گفت: به هر حال هوادارانی که به ورزشگاه می آیند انتظاراتی دارند. آن‌ها اکنون به خاطر اتفاقاتی که برای این تیم افتاده است ناراحت هستند. بازیکنان امکان اشتباه دارند اما کاری نمی‌کنند که تیم‌شان شکست بخورند. در مقابل اشتباهات باید صبر و حوصله کرد زیرا زندگی جریان خواهد داشت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *