کریمی: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که گلم مردود شد


دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال

بازیکن استقلال می‌گوید هم تیمی‌هایش در حال حاضر به شرایط آرمانی‌ای که قبل از عید داشتند، بازگشته‌اند.

به گزارش سادس، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر موفق شد با نتیجه یک بر صفر سپاهان را شکست دهد. علی کریمی، بازیکن استقلال پس از این دیدار اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم در دقایق پایانی گل برتری را بزنیم. متاسفانه نمی‌دانم روی صحنه‌ای که من گل زدم، چه اتفاقی افتاد که گل مردود اعلام شد. خدا را شکر بازی را بردیم و در بالای جدول حضور داریم و یک رده هم صعود کردیم. امیدوارم که سپاهان در بازی‌های آینده‌اش موفق باشد.

او افزود: حقیقتش من در این شهر و این تیم به مدت ۱۲ سال بزرگ شدم. همیشه تمام تلاشم را برای موفقیت سپاهان به کار بردم، چه زمانی که در پایه بودم، چه زمانی که مصدوم بود و چه زمانی که سرحال بودم برای موفقیت سپاهان تلاش کردم. خدا را شکر امسال نتایج بهتری نسبت به سال‌های قبل گرفته و امیدوارم که موفق باشد.

بازیکن استقلال گفت: در حال حاضر من بازیکن استقلال هستم که یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های آسیا است. هم من و هم باقی بازیکنان تلاش می‌کنیم که استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

کریمی درباره سوت‌هایی که قبل بازی هواداران سپاهان برای او زدند و اتفاقاتی که در جریان بازی منجر به توقف ۷ دقیقه‌ای شد، بیان کرد: من حتی سوت را نشنیدم. نه بی‌احترامی و نه سوت شنیدم. بالاخره بازی حساسی است و اتفاقاتی که در ورزشگاه رخ داد طبیعی است. بازی هم به خاطر این اتفاقات ۷ دقیقه وقت تلف شده داشت.

او در ادامه درباره شانس قهرمانی استقلال اظهار کرد: فکر می‌کنم چهار سال پیش بود که ۸ امتیاز از صدر جدول فاصله داشتیم ولی در ۶ هفته آخر همه بازی‌هایمان را بردیم و قهرمان شدیم. ما می‌توانیم امیدوار باشیم و باید بازی‌های آینده‌مان را ببریم.

بازیکن استقلال درباره دو پیروزی مقابل الهلال و سپاهان توضیح داد: ما شرایط خوبی داشتیم که وقفه‌ای ایجاد شد. ما در داربی شانس‌های زیادی داشتیم و متاسفانه باختیم. بعد از داربی تلاش کردیم تا به شرایط قبل از عیدمان برسیم که خدا را شکر دو بازی خارج از خانه مهم را بردیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *