"داستان تلخ مسی با آرژانتین پایانی ندارد"


لیونل مسی

مطبوعات جهان ورزش به بازگشت ستاره آرژانتینی به تیم ملی در شب شکست سنگین آلبی سلسته برابر ونزوئلا پرداختند.

به گزارش سادس و به نقل از آس، رسانه‌های ورزشی جهان بازگشت لیونل مسی به تیم ملی فوتبال آرژانتین را برجسته کردند. مهاجم آرژانتینی پس از هشت ماه دوباره برای آلبی سلسته بازی کرد. با این حال شاگردان لیونل اسکالونی شکست تلخی را برابر ونزوئلا تجربه کردند و سه بر یک مغلوب این تیم شدند. رسانه‌های آرژانتینی از “سقوط ” و “یک گام رو به عقب” صحبت کردند. این در حالی بود که دیگر مطبوعات جهان از آن به عنوان شب تلخ برای مسی یاد کردند. از طرفی بیلد آلمان شکست آرژانتین را یک نتیجه “خجالت آور در روز بازگشت مسی” خواند. اکیپ فرانسه نیز تیتر زد “حتی با وجود مسی نیز معجزه‌ای وجود نداشت”.

اوله: بازیکنان در میدان بازی خواب بودند و یک گل فوق العاده

روزنامه آرژانتینی به اشتباه‌های بزرگی که تیم لیونل اسکالونی داشت اشاره کرد. این رسانه درباره عملکرد نوشت: او در بازگشت خود یک بازی قابل قبول را به نمایش گذاشت. به سمت دروازه شوت زد و تنها بازیکنی بود که در میدان خوب بازی می‌کرد. پنالتی خوسه مارتینس یک ضربه به تیم بود. این دیدار باز هم نشان داد مسی نمی‌تواند یک جنگل را پوشش دهد.

کلارین: عملکرد ناامید کننده

دیگر رسانه آرژانتینی بازگشت مسی را برجسته کرد و نوشت: با حضور این بازیکن پیشرفتی وجود نداشت. او هشت ماه و ۲۲ روز برای تیم ملی بازی نکرد. با این حال در زمان بازگشتش آرژانتین سه بر یک از ونزوئلا شکست خورد و آلبی سلسته یک عملکرد ناامید کننده را به ثبت رساند. تک گل آلبی سلسته را لائوتارو مارتینسبه ثمر رساند.

لا ناسیون: یک گام رو به عقب

این روزنامه آرژانتینی نوشت: اگر اسکالونی از تمام روش‌ها را برای راضی کردن مسی برای بازگشت استفاده کرد، این فرصت به بدترین شکل ممکن پیش رفت. فرقی نمی‌کند در آرژانتین چه کسی سرمربی تیم ملی باشد. هیچ‌یک از آن‌ها نمی‌توانند جایگاه مناسبی برای مسی پیدا کنند. هر بار که تیم ملی آرژانتین در ورزشگاه خانگی اتلتیکو بازی می‌کند با یک شکست سنگین آن‌جا را ترک می‌کند. سال گذشته این تیم با نتیجه ۶ بر یک مقابل اسپانیا شکست خورد و بامداد امروز هم با نتیجه سه بر یک مغلوب ونزوئلا شد تا باز هم ابهامات به سراغ تیم ملی بیاید.

اکیپ: با وجود مسی هم معجزه‌ای وجود نداشت

اکیپ فرانسه درباره بازی آرژانتین نوشت: آلبی سلسته انتظار نتیجه دیگری داشت و تصور می‌کرد که با بازگشت مسی شرایطش بهتر می‌شود. آن‌ها برابر تیمی قرار گرفتند که از ضد حملات به خوبی بهره برد و شکست را برای‌شان رقم زد.

این رسانه فرانسوی در ادامه به عملکرد مسی اشاره کرد و نوشت: پس از استراحت بین دو نیمه مسی آغازگر یک ضد حمله شد که منجر به گلزنی لائوتارو مارتینس شد. این بازیکن در دقیقه ۵۹ اختلاف را به حداقل رساند. چند دقیقه بعد آلبی سلسته یک پنالتی تقدیم حریف کرد. خوسف مارتینس توانست در دقیقه ۷۵ بازی را سه بر یک به نفع ونزوئلا کند. با وجود تلاش مسی در دقایق پایانی تغییری در نتیجه به وجود نیامد. آرژانتین چه با مسی و چه بدون مسی مشکلاتش در خط دفاعی‌اش وجود دارد.

لا گاتزتا دلواسپورت: آرژانتین مسی تحقیر شد

رسانه ایتالیایی به مشکلات تیم ملی آرژانتین با وجود بازگشت مسی پرداخت و نوشت: آرژانتین پس از ۲۶۵ روز توانست از ستاره‌اش بهره ببرد اما این اتفاق باعث نشد که لبخند بر لبان آن‌ها بنشیند. این تیم در واندا متروپولیتانو و جایی که یک سال پیش شکست تحقیر آمیزی را برابر اسپانیا تجربه کرده بود، به مصاف ونزوئلا رفت. آلبی سلسته دوباره یک شب تلخ را در ورزشگاه اتلتیکو مادرید تجربه کرد تا همچنان ابهامات در رابطه با تیم اسکالونی وجود داشته باشد. ونزوئلا در این دیدار به لطف گل‌های روندون، موریو و مارتینس پیروز شد. شب تلخی برای مسی بود. تنها نکته مثبت آرژانتین بازی خوب لو سلسو و لائوتارو بود.

بیلد: خجالت‌آور در شب بازگشت مسی

این رسانه آلمانی درباره بازی آرژانتین نوشت: در شب بازگشت ابرستاره آرژانتین، آلبی سلسته به شکل افتضاحی شکست خورد. مسی که از ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ برای تیم ملی کشورش بازی نکرده بود حضورش مانع از شکست سنگین آلبی سلسته نشد.

گلوبو اسپورت: داستان تلخ مسی و آرژانتین پایانی ندارد

رسانه برزیلی به مشکلات آرژانتین در شب بازگشت مسی پرداخت و نوشت: پس از هشت ماه و یک استراحت کافی، مسی به تیم ملی بازگشت اما داستان تلخ او به همراه آرژانتین پایانی ندارد. درست است که دیدار بامداد شنبه دوستانه بود اما در شب بازگشت مسی، آلبی سلسته مغلوب شد. این تنها یک شکست نبود. عملکرد فوق‌العاده وینوتینو باعث شد ونزوئلا برای دومین بار در تاریخ آرژانتین را شکست دهد (از ۲۵ بازی). برای نخستین‌بار بود که آرژانتینی‌ها سه گل از ونزوئلایی‌ها دریافت کردند.

دیلی میل: مسی نتوانست مانع شکست سنگین تیمش شود

این نشریه انگلیسی به بازگشت مسی پرداخت و عملکرد او را در دیدار برابر ونزوئلا برجسته کرد. این رسانه نوشت: بازگشت مسی با شب تلخی برای او همراه شد چون تیمش در یک بازی دوستانه سه بر یک مغلوب ونزوئلا شد. مسی بازی خوبی را به نمایش گذاشت ولی شب، شب او نبود چون تیم حریف توانست در ضد حملات به گل برسد و تک گل مارتینس تأثیری در نتیجه نداشت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *