لیکنز: پیروزی حق تراکتورسازی بود/ ما هم می‌توانیم بگوییم دو پنالتی برایمان نگرفتند


جرج لیکنز

سرمربی تراکتورسازی می‌گوید تیمش با شکست سپاهان، دست به کار بزرگی زده است.

به گزارش سادس، جورج لیکنز سرمربی تراکتورسازی در نشست خبر پس از برتری ۲ گله تیمش برابر سپاهان حاضر شد و اظهار کرد: خوشحالم که یک پیروزی بزرگ به دست آوردیم و این برد را حق تراکتورسازی می دانم. سعی کردیم چیزی که از ما انتظار می‌رود را به نمایش بگذاریم و خوشحالم کارهایی که از بازیکنان خواستم را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: بخاطر کلین‌شیت در این بازی خوشحالم و همچنین توانستیم اولین شکست سپاهان را رقم بزنیم. سپاهان تیم قدرتی و فیزیکی است. در دقایق پایانی نیمه اول سپاهان فرصت خوبی داشت که اگر توپ گل می‌شد کار ما سخت‌تر می‌شد. از انصاری بخاطر بازی خوبی که مقابل تیم سابقش به نمایش گذاشت تشکر می‌کنم و از عملکرد باقی بازیکنان هم راضی‌ام. امروز در نبردهای یک به یک عالی عمل کردیم و در اکثر مواقع پیروز شدیم. هواداران ما در شرایط سخت از ما حمایت کردند که این باعث افتخار ما است. داشتن روحیه تیمی رمز موفقیت ما بود و توانستیم سپاهان قدرتمند را شکست دهیم.

لیکنز اضافه کرد: می‌خواستم فشار را از روی تیم بردارم تا بازیکنان با خیال راحت کارشان را انجام دهند. بازیکنانی که در زمین حاضر بودند با تمام توان بازی کردند و خوشحالم فشاری که بابت قهرمان به تیم وارد می‌شد را از روی دوش بازیکنان برداریم. باید پیشرفت کنیم و برای رسیدن به این هدف نیاز به زمان داریم. حداکثر امتیازهای بازی‌های خانگی را گرفتیم و در بازی‌های آینده باید این مسیر را ادامه دهیم. خوشحالم که در تبریز چنین قدرتی داریم. بازی دشواری را پشت سر گذاشتیم و بازیکنانم من را ناامید نکردند. کیفیت خوب زمین در کارهای تاکتیکی ما که در تمرینات آن‌ها را انجام داده بودیم مؤثر بود.

سرمربی بلژیکی تراکتورسازی درباره زهردار نبودن خط حمله تیمش گفت: نتیجه ۲ بر صفر حق مسلم تیم ما بود. حتی زمانی که می‌بریم باید انتقادپذیر باشم و فکر می‌کنم باید مسی و رونالدو را به تیم بیاورم تا انتظارات شما را برآورده کنم. سپاهان تیم قدرتمندی است اما ما تغییر خاصی روی تیم‌مان انجام ندادیم بلکه با یک بازی منطقی به برتری رسیدیم. من هیچوقت قولی نمی‌دهم اما می‌گویم همیشه سعی می‌کینم بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم. شما خبرنگاران هم باید به بازیکنان اعتماد به نفس دهید تا کار خودشان را انجام دهند.

او در پاسخ به اظهارات تکسیرا درباره داوری گفت: ما هم می‌توانستیم بگوییم که روی سوگیتا و اسماعیلی‌فر پنالتی انجام شد اما دوست دارم درباره مسائل فنی صحبت کنم تا داوری.

لیکنز درباره تعویض‌هایش در دیدار با سپاهان توضیح داد: من به بازیکنانم ایمان دارم و می‌خواهم یک تیم خوب بسازم. من وقتی تیمم نیاز به تعویض نداشته باشد این کار را نمی‌کنم زیرا بازیکنانم خوب بازی می‌کردند و اگر زود این کار را انجام می‌دادم کار بچگانه‌ای بود. تعدادی از بازیکنان سابق تراکتورسازی امروز مقابل تیم ما قرار گرفتند که به نوعی داربی محسوب می‌شد.

سرمربی تراکتورسازی درباره حرکات اضافی بازیکنانی مثل شجاعی در حین بازی گفت: من نمی‌دانم چرا همه درباره یک بازیکن صحبت می‌کنند در حالی که بسیاری از بازیکنان بودند که در مواقع پرس بازیکنان حریف توپ را از دست می‌دادند. من ۳۴ سال است کار مربیگری می‌کنم و سعی می‌کنم حداکثر استفاده را از بازیکنانم انجام دهم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *