مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی: نامزد ریاست فدراسیون وزنه‌برداری می‌شوم


ایوب بهتاج

ایوب بهتاج می‌گوید در انتخابات ریاست فدارسیون وزنه برداری شرکت خواهد کرد.

ایوب بهتاج مدیرعامل تراکتورسازی در گفت‌وگو با سادس، درباره برنامه و اهداف تراکتورسازی در این فصل و فصل آینده نیز گفت: ما تا پایان لیگ یک برنامه کوتاه مدت داریم و با تمام قدرت جلو می‌رویم تا مثل دیگر تیم‌های بالای جدول به قهرمانی لیگ برسیم. برنامه‌های دیگری هم برای توسعه باشگاه داریم و در زمینه استعدادیابی در سطح استان و استان‌های هم جوار تحت عنوان باشگاه تراکتورسازی فعالیت می‌کنیم. در بحث توسعه زیر ساخت ما باید یک سری اقداماتی انجام دهیم تا مبحث زیرساخت در شهرستان‌ها و در مرکز استان نیز گسترش یابد تا از ظرفیت‌های موجود استان نیز استفاده کنیم.

او ادامه داد: برنامه‌هایی درباره کانون هواداران باشگاه داریم که منسجم‌تر و منظم‌تر و هدف‌مند پیش برود. چون در بازی برابر استقلال مشخص بود که ما بالای صد هزار نفر هوادار داریم.

او در پاسخ به این سوال که تراکتور می‌تواند قهرمانی لیگ را به دست آورد اظهار کرد: فکر کردن یک مبحث است، خواستن و تلاش کردن هم یک بحث دیگر است. ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا این اتفاق بیفتد. ما از همه نظر شرایط این اتفاق را داریم. حمایت‌هایی که مالک باشگاه انجام می‌دهد، زمین اختصاصی که داریم و همه امکاناتی که یک تیم برای پیشبرد فعالیت‌های روزانه‌اش دارد برای ما فراهم است و بهانه‌ای برای قهرمان نشدن دست ما نمی‌گذارد.

بهتاج درباره جدایی کوین کنستانت خاطرنشان کرد: در حین تمرینات، پزشک تیم مراقب همه بازیکنان است. پزشک تیم به برخی علائم بالینی در ایشان شک کرد. در ادامه این بازیکن یک‌سری آزمایش‌هایی را انجام دادند و مشخص شد که او یک مشکلاتی دارد. مشکلاتی که شاید سلامتی او مورد تهدید قرار بگیرد. آقای زنوزی لطف کردند و او را تحت درمان قرار دادند. هر کس دیگری بود با دیدن این وضعیت قرارداد او را فسخ می‌کرد اما آقای زنوزی این کار را انجام ندادند. هدف اصلی ما، سلامتی ایشان است که خدایی نکرده بازی کند و یک مشکل خاصی برای او پیش بیاید. امیدوارم که این بازیکن بتواند با سلامتی کامل برای تیم ما بازی کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص اینکه آیا بازیکن جدیدی به تیم اضافه می‌شود گفت: فعلاً از طرف سرمربی چیزی به ما اعلام نشده است.

ایوب بهتاج درباره مالکیت محمدرضا زنوزی در دو باشگاه تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبریز گفت: من نامه از وزارت خانه و مسؤولان باشگاه‌ها دریافت کرده‌ام و آقای زنوزی عضو هیأت مدیره هیچ کدام از باشگاه‌های مذکور نیست. این دو باشگاه هیأت مدیره و رئیس هیأت مدیره مختص خودشان را دارند. ما الان چیزی به عنوان مالک داریم که در آن سند بخورد؟ همه چیز به هیأت مدیره و رئیس هیأت مدیره باشگاه بازمی‌گردد.

او درباره وضعیت بازنشستگی خودش و با توجه به اینکه باشگاه تراکتورسازی یک باشگاه خصوصی است تاکید کرد: من یک مستخدم دولت هستم. به هیچ عنوان برخلاف مقررات کار نکرده‌ایم. دستگاه‌های نظارتی در متن کار حضور دارند و هرکسی نمی‌تواند هرطور که می‌خواهد کار کند. ما روند قانونی لازم را پیش می‌بریم و هیچ مشکلی هم پیش نخواهد آمد.

بهتاج در پایان درباره وضعیتش برای کاندیداتوری ریاست فدراسیون وزنه برداری گفت: این مساله تا هفته بعد معلوم می‌شود. من تا دوشنبه هفته آینده در این انتخابات شرکت خواهم کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *