تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان در نیمه نخست


نفت مسجدسلیمان

نیمه نسخت دیدار نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس بدون گل به پایان رسید.

به گزارش سادس، در ادامه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۶ میزبان پرسپولیس تهران بود که این دیدار در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقایق ابتدایی این دیدار شاهد بازی پر افت‌وخیزی از هر دو تیم بودیم و در همان دقایقی آغازین بازی تیم نفت مسجد سلیمان توسط عسگری یک فرصت گلزنی به دست آورد ولی این توپ به گل تبدیل نشد. در ادامه پرسپولیسی‌ها سعی داشتند با طراحی حملاتی روی دروازه حریف خطر آفرین شوند که عملکرد خوب مدافعان نفت مسجدسلیمان، اجازه نداد شاگردان برانکو به گل برسند.

با گذشت زمان و در دقیقه ۱۳، حکیم نصاری فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه پرسپولیس به دست آورد که شوت او از کنار دروازه به اوت رفت.

در دقیقه ۲۱ این دیدار کمال کامیابی‌نیا کارت زرد دریافت کرد.

هر چه از زمان بازی می گذشت و به دقایق پایانی نیمه نخست می‌رسیدیم، شاگردان برانکو تسلط بیشتری به بازی پیدا کردند. آنها در دقیقه ۲۷ صاحب یک ضربه کرنر شدند که در یک رفت و برگشت، علی علیپور درون محوطه جریمه نفت صاحب توپ شد که اما شوت او راهی به دروازه پیدا نکرد.

در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس امروز با ترکیب علیرضا بیرانوند، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، محمد نادری، شایان مصلح، احمد نورالله‌ی، سیامک نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و علی علیپور به میدان رفت.

نفت مسجد سلیمان نیز با ترکیب مهرداد طهماسبی، سید هثیم هاشمی‌زاده، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، میلاد خدایی اصل، حکیم نصاری، عباس عسگری، یوسف وکیا، علیرضا علی‌زاده، محمد شادکام ومحمد پاپی بازی کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *