معرفی ناظر فرانسوی در انتخابات جودو/ عمادی از فدراسیون جهانی توضیح خواست + تصویر نامه


مسابقات هفته پایانی لیگ جودو

فدراسیون جهانی جودو در نامه ای به فدراسیون جودوی ایران ناظر خود را برای نظارت بر انتهابات ایران‌معرفی کرد، این در حالی است که سرپرست فدراسیون می‌گوید هیچ درخواستی در اینباره نداشته است.

به گزارش سادس، فدراسیون جهانی جودو در نامه‌ای به فدراسیون جودوی ایران، میشل هوت فرانسوی را به عنوان ناظر خود در انتخابات ریاست فدراسیون جودوی ایران معرفی کرد. این در حالیست که سرپرست فدراسیون جودو می‌گوید چنین درخواستی از فدراسیون جهانی نداشته و همین امر نیز شک و شبهات مبنی بر اینکه چه کسی از فدراسیون جهانی چنین درخواستی را مطرح کرده، بوجود آمده است.

اما بدنبال ارسال نامه فدراسیون جهانی به فدراسیون ایران و معرفی ناظر که مشخص نیست بر چه استدلالی عنوان شده است، محمدرضا عمادی سرپرست فدراسیون جودو نیز در نامه‌ای به فدراسیون جهانی با بیان اینکه ایران درخواستی برای اعزام ناظر نداشته است، خواستار تجدید نظر فدراسیون جهانی در این تصمیم شد.

در نامه عمادی به فدراسیون جهانی آمده است:

اینجانب از حمایت ونظر مثبت جنابعالی اطمینان دارم و سپاسگزار خواهم شد در جریان دلایل شما برای اتخاذ چنین تصمیمی قرار گیرم، چرا که درخواست رسمی از سوی فدراسیون ایران برای اعزام ناظر تقدیم فدراسیون بین المللی جودو نشده و از طرفی این تصمیم شبهاتی را در میان مسئولین و جودوکاهای ایران ایجاد کرده که آیا اختلاف لاینحلی وجود دارد که فدراسیون جهانی جودو تصمیم گرفته به ایران ناظر اعزام کند.

ژاین در حالی است که مرجع کمیته بین المللی المپیک نیز در مقابل چنین اقدامی می بایست مورد توجه قرار گیرد.

به شما اطمینان خاطر  می دهم که هیئت های جودو در سراسر کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارند و هیچ مسئله ای که باعث نگرانی باشد وجود ندارد.

به همین دلیل با وجود احترامی که برای آقای «میشل هوت» قائل هستیم و حمایت و هدف نیک خواهانه شما را قدردانیم، از شما تقاضا دارم در تصمیم خود تجدید نظر کرده و به فدراسیون جودو ایران این فرصت را

بدهید تا انتخابات آزاد و بدون تشکیک را برگزار نماید و نتیجه آن را در وقت مقتضی به استحضار شما برساند.

امیدوارم تقاضای اینجانب مورد بازنگری مثبت شما واقع شده و مایلم پیشاپیش از حضور شما تشکر و قدردانی نمایم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *