تارتار: فعلا شادی برای برد نساجی، بعدا به استقلال فکر می‌کنیم


مهدی تارتار

سرمربی پارس جنوبی می‌گوید تیمش توانایی شکست استقلال را هم دارد.

به گزارش سادس، پارس جنوبی در هفته هجدهم لیگ برتر توانست با نتیجه ۳ بر یک از سد نساجی عبور کند. مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: یک بازی فیزیکی باتوجه به شرایط زمین داشتیم. پس از این که تیم نساجی ۱۰ نفره شد، طبیعی بود که به لاک دفاعی برود. ما در نیمه اول خوب عمل نکردیم اما با صحبت‌ها و تعویض‌هایی که داشتیم در نیمه دوم بهتر شدیم. نساجی به خصوص تا زمانی که ۱۰ نفره نشده بود با ما پایاپای بازی کردند. برد شیرینی داشتیم که هواداران سهم زیادی در آن داشتنند. هر چه داریم از هواداران است و همه بازیکنان هم جانانه جنگیدند.

او درباره بازی آینده با استقلال افزود: مطمئن باشید با هواداران و بازیکنانی که داریم، می‌توانیم در هر بازی سربلند بیرون بیاییم. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم که با وجود مشکلاتی که به آن‌ها اشاره نمی‌کنم، زحمتی زیادی کشیدند.

سرمربی پارس جنوبی درباره عملکرد داوری گفت: من صحنه پنالتی نساجی را از نزدیک ندیدم اما بازیکنان گفتند که هر دو نفر برای تصاحب توپ می‌جنگیدند و خطایی نبوده است. نساجی با آن پنالتی به بازی برگشت. ما از داوری خیلی ضربه خوردیم. از مسئولان می‌خواهیم حداقل در این قضیه پشتمان را گرم کنند و به راحتی در خانه مشکلی برایمان پیش نیاید. قطعا باید یک پنالتی، اخراج برای ما گرفته می‌شد و همچنین یک گل سالم ما را قبول نکردند.

تارتار درباره افول بازیکنان تیمش پس از زدن گل دوم بیان کرد: ما تا نتیجه دو بر صفر بازی را تحت کنترل داشتیم و به جز اینکه پنالتی بگیرند هیچ موقعیت گلی نداشتند. با آن پنالتی همه طرح و برنامه ما به هم خورد.

او افزود: بازیکنان باتجربه باید کنار جوانان باشند. البته این زمین برای محمد نوری نبود به همین دلیل از بازیکنان فیزیکی استفاده کردیم.

سرمربی پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا محمد ستاری به بازی با استقلال می‌رسد، گفت: مصدومیت ستاری کمی حاد شده است اما تلاش می‌کنیم که برسانیم.

تارتار در پایان درباره دیدار با استقلال بیان کرد: اجازه دهید در خوشی این برد باشیم و پس از آن به بازی با استقلال فکر کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *