پاکزاد: دعوت زهرا نعمتی به تیم ملی بستگی به نظر کادر فنی دارد


تیروکمان

دبیر فدراسیون تیر و کمان درباره غیبت زهرا نعمتی در آخرین مرحله رنکینگ کشوری و دعوت وی به تیم ملی گفت: برای حضور زهرا نعمتی در تیم ملی باید کادر فنی تصمیم‌گیری کند.

بهزاد پاکزاد در گفت‌وگو با سادس، درباره هفت مرحله رنکینگ کشوری تیروکمان و فینال فینالیست‌های این رنکینگ که امروز (جمعه) در سایت تیر و کمان در حال برگزاری است اظهار کرد: مرحله هفتم رنکینگ کشوری در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان روز گذشته در سایت تیر و کمان برگزار شد و امروز فینال فینالیست‌های این هفت مرحله در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان در حال برگزاری است.

وی گفت: ۶۴ کماندار برتر از این هفت مرحله امروز با یکدیگر رقابت می‌کنند تا نفرات اول تا سوم رنکینگ کشوری سال ۹۷ مشخص شود.

دبیر فدراسیون درباره غیبت برخی کمانداران ملی و هم‌چنین زهرا نعمتی در آخرین مرحله رنکینگ کشوری و فینال فینالیست‌های این رنکینگ افزود: بعضی از کمانداران همچون رضا شعبانی که رنکینگ اول کشوری است به دلیل حضور در آمریکا امکان شرکت در فینال فینالیست‌های هفت مرحله رنکینگ کشوری را نداشت. صادق اشرفی نیز در حال حاضر در اردوی کیش به سر می‌برد. او به خاطر اینکه اسفند ماه باید برای شرکت در جام همبستگی همراه تیم به بنگلادش برود سرمربی ترجیح داد در این مسابقات حضور نداشته باشد. البته حضور این افراد در تیم ملی محفوظ است و آن‌ها از نفرات شاخص تیم ملی هستند. در خصوص زهرا نعمتی نیز باید بگویم وی جز کمانداران شناخته شده است و از نظر فنی و رکوردی عملکرد وی مشخص است. البته اینکه بتواند به اردوی تیم ملی تیر و کمان اضافه شود باید در رکوردگیری شرکت کند و سپس سرمربی تیم ملی نظر خود را اعلام کند. حال اینکه در این رکوردگیری حضور نداشت بستگی به نظر سرمربی تیم ملی ریکرو دارد و خود وی باید در این زمینه تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

دبیر فدراسیون با بیان اینکه رکورد بانوان در رنکینگ کشوری نسبت به دوره قبل بهتر شده است، افزود: در گذشته رکورد بانوان قابل توجه نبود اما در این دوره از مسابقات بانوان توانسته‌اند رکورد خوبی را ثبت کنند.

پاکزاد در پایان هم‌چنین درباره وضعیت خوابگاه کمانداران در سایت تیر و کمان و اینکه این خوابگاه چه زمانی ساخته خواهد شد؟ خاطرنشان کرد: فدراسیون تیر و کمان به شدت پیگیر این موضوع است تا با حمایت وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وضعیت خوابگاه کمانداران را در سایت تیر و کمان مشخص کند. زیرا در حال حاضر نبود خوابگاه برای کمانداران مشکل ساز شده است که امیدوارم بتوانیم هر چه سریع‌تر این مشکل را با حمایت وزارت ورزش و جوانان مرتفع کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *