حاتمی: گول جایگاه‌مان را نمی‌خوریم


مهران حاتمی

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام گفت: از اینکه بدون مصدومیت بازس را بردیم خوشحالم و روی بازی آینده تمرکز می‌کنم.

مهران حاتمی در گفت و گو با سادس، در خصوص برد تیمش مقابل آویژه صنعت پارسا بیان کرد: بازی خوبی بود. تیم آویژه در لحظاتی از بازی خوب کار کرد. بازیکنان ما کمی از کف سالن ترس داشتند و سعی کردم به خیلی از بازیکنانم بازی ندهم زیرا ملی‌پوش هستند و اگر دچار آسیب‌دیدگی شوند، مشکل‌ساز شده و برگشت‌پذیر نیست. خوشحالم که بازی را بردیم و مصدوم هم ندادیم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان تیمش را از الان قهرمان لیگ دانست، گفت: اصلا به گذشته فکر نمی‌کنم و روی آینده هم به اندازه‌ای که برای بازی با تیم نیروی زمینی برنامه و هدف داشته‌باشم، تمرکز می‌کنم. از نظر من اتفاقاتی که در گذشته افتاده وجود خارجی ندارد. رتبه تیم برایم مهم است اما اینکه بخواهم گول بازی‌ها، قهرمانی و رتبه‌های گذشته را بخورم نه. سیر کردن در آینده غلط است و باید به اندازه‌ای که قدم برمی‌داریم جلوی پایمان را نگاه کنیم.

حاتمی عملکرد تیم داوری را خوب دانست و تصریح کرد: داوری امروز خوب بود. همچنین تیم داوری جوان و خوب کشورمان، این بازی را سوت زدند. تنها در یک صحنه می‌خواستم داور به ملی‌پوشان در زمین توجه کند تا سایر بازیکنان خطای عمد بر روی آنها مرتکب نشوند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *