مبلغی از پول جریمه‌ها به حساب پلیس واریز نمی‌شود

به گزارش سادس، سردار حسین اشتری در حاشیه برگزاری گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا ( سومین نشست تخصصی و فصلی سال ۹۷) و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر جبران کسری بودجه ناجا با افزایش نرخ جرایم راهنمایی و رانندگی، اظهار کرد: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، هیئت وزیران و مطابق تورم، هر سه سال یکبار موضوع تعیین نرخ جرایم راهنمایی و رانندگی بررسی و ابلاغ می شود.

وی افزود: هر زمانی که هیئت وزیران نرخ مصوب را اعلام کنند، موضوع اجرایی می شود، اما با این تفاسیر و توضیحات باید بگویم در آمد حاصل ازجرایم راهنمایی و رانندگی به خزانه دولت واریز می شود و هیچ مبلغی از این موضوع به حساب نیروی انتظامی واریز نمی شود.

وی یادآور شد: بودجه و نیازمندی های نیروی انتظامی از طریق پیگیری دولت محقق می شود که باید بگویم موضوع کسری بودجه، بحث درستی است اما ارتباطی با افزایش نرخ جرایم رانندگی ندارد.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار اشتری تأکید کرد: خواست و انتظار ما این است که اساسا تخلفی صورت نگیرد که جریمه ای را در پی داشته باشد یا از سوی همکاران ما اعمال قانون صورت پذیرد، ان شاء الله با همکاری مردم و توجه رانندگان عزیز به مقررات راهنمایی و رانندگی شاهد کمترین تخلفات باشیم

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *