مسی پس از دریافت کفش طلا: هرگز فکر نمی‌کردم به چنین جایگاهی برسم


لیونل مسی

مهاجم بارسلونا پس از کسب پنجمین کفش طلایش اعلام کرد هرگز تصور نمی کرد به چنین جایگاهی برسد و رویایش در شروع تنها بازیکن حرفه ای شدن بود.

به گزارش سادس و به نقل از آس، لیونل مسی عصر سه‌شنبه پنجمین کفش طلای خود را دریافت کرد. مهاجم بارسلونا در سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۱۲، ۲۰۱۳، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ این عنوان را به دست آورد. در این سال‌ها آبی اناری‌ها نتوانستند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند.

در این مراسم سرخیو بوسکتس و سرخی روبرتو حضور داشتند. همچنین خوسپ ماریا بارتومئو نیز در کنار بازیکنان تیمش بود.

ستاره آرژانتینی پس از کسب کفش طلا گفت: در بهترین باشگاه هستم و بهترین هم تیمی‌ها را در کنارم دارم به همین خاطر به دست آوردن چنین عنوانی خیلی آسان است. این شرایط برای هم تیمی‌هایم نیز تکرار شده است (لوییس سوارس در سال ۲۰۱۶ برنده کفش طلا شد).

مهاجم بارسلونا افزود: در حقیقت در زمان شروع بازی‌ام چنین انتظاری نداشتم. رویای من بازیکن حرفه‌ای شدن و پیروزی بود. چیزی که دوست دارم فوتبال است اما هرگز چنین چیزی را تصور نمی‌کردم. این نتیجه یک تلاش است.

 مسی در ادامه اظهار کرد: اکنون در وضعیت خوبی قرار دارم. با این حال باید مراقب باشم به خصوص در شرایط کنونی که بازی‌ها پیوسته‌تر می‌شوند. برای استراحت وقت کمی وجود دارد و من دوست دارم به تمرین و کار کردن بپردازم تا بتوانم به این روند ادامه دهم.

حریف بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا لیون است. مهاجم آرژانتینی گفت: حریف سختی است مانند همه بازی‌های لیگ قهرمانان. شاید به خاطر نامش جزو قدرتمندترین‌ها نباشد اما اگر با تک‌تک بازیکنانش بررسی شود این تیم حریف سختی است. لیون با سیتی مبارزه پایاپایی داشت و تیمی است که حریفش را به دردسر می‌اندازد. زمان زیادی به این بازی باقی مانده است. تا فوریه خیلی مانده است اما دیدار آسانی برایمان نخواهد بود. ما تنها ساموئل اومتیتی را در اختیار نداریم بلکه بازیکنان فرانسوی زیادی در تیممان هستند. مالکوم نیز فرانسوی است و کادر فنی که می‌تواند اطلاعات خوبی به ما بدهند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *